איטי ועצבני: 0:0 בין קוסטה ריקה לפראגוואי

חם ולח בפלורידה
חם ולח בפלורידה | צילום: AFP

אין הכרעה בבית המוות, אדום לווסטון. 0:1 לפרו על האיטי בבית של ברזיל

(גודל טקסט)

יממה לאחר שקולומביה פתחה את הקופה אמריקה עם 0:2 על ארה"ב, הושלם מחזור המשחקים הראשון בבית 1 עם 0:0 מאכזב ועצבני בין קוסטה ריקה ופרגוואי.

במשחק ששוחק במזג אוויר לוהט באורלנדו הלחה נשלף כרטיס צהוב כבר אחרי 20 שניות אחרי עבירה של ילצין טחדה מקוסטה ריקה. המגמה העצבנית המשיכה, ומעט מאוד הזדמנויות נרשמו במהלך המשחק. פרגוואי הגיעה לשתי הזדמנויות טובות, אחת מנגיחה מסוכנת של דה סילבה בדקה ה-14 והשנייה מהזדמנות של ואלדס בדקה ה-70.

קוסטה ריקה כמעט ניצחה את המשחק בדקה ה-88, כאשר בולאניוס המחלף הפציץ מרחוק, אבל וילאר מתח איברים והדף לקרן. החותמת האחרונה למשחק העצבני ניתנה שניות מסיום המשחק, אז הורחק ווסטון מקוסטה ריקה אחרי עבירה על נלסון ואלדס.

המשחק הבא של פרגוואי ישוחק בלילה שבין שלישי ורביעי נגד קולומביה, שניצחה 0:1 את ארה"ב במשחק הפתיחה (6:00, ישיר בספורט1). קוסטה ריקה מצדה תשחק נגד האמריקנים באותו הלילה (3:00, ישיר בספורט1), למשחק שבו המפסידה קרוב לוודאי תסיים את דרכה בטורניר.

פרו מתקרבת לרבע. גררו (AFP)

0:1 לפרו על האיטי (צפו בתקציר)

במשחק נוסף ששוחק הלילה בבית 2 השיגה פרו ניצחון חשוב מאוד נגד האיטי החלשה והתקרבה לרבע הגמר. פאולו גררו כבש את שער הניצחון בדקה ה-61, אחרי שפלורס בעט לעמוד במחצית הראשונה.

המשחק הבא של פרו יהיה נגד אקוואדור בלילה שבין רביעי וחמישי (6:00, ישיר בספורט2), במשחק בו כנראה תיקבע העולה לשלב הבא. האיטי מצדה תמתין לברזיל באותו הלילה (2:30, ישיר בספורט2), וככל הנראה תסיים את חלקה בטורניר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי