איטליה הבטיחה עליה מראש הבית: מי היריבה בשמינית?

האיטלקים כבר החלו בחישובים
האיטלקים כבר החלו בחישובים | צילום: gettyimages

הכחולים כבר עמוק בחישובים. ראג'ה נאינגולאן: "למדנו מהם להיות נבחרת"

(גודל טקסט)

לראשונה מאז מונדיאל 2006, איטליה הבטיחה את עלייתה לשלבי הנוק-אאוט מהמקום הראשון בשלב הבתים. הסקוואדרה אזורה ניצחה 0:2 את בלגיה, גירדה 0:1 על שבדיה וכעת כבר מתחילים לחשב בארץ המגף את הסיכויים בהמשך הדרך. 

כפי שזה נראה כעת, זה שתי יריבות אפשריות בשמינית הגמר: קרואטיה או צ'כיה. שתי הנבחרות נפרדו ב-2:2 וניצחון צ'כי על טורקיה לצד הפסד קרואטי לספרד עשויים להעניק את סגנות לצ'כיה. החבורה של אנטוניו קונטה תתמודד מול סגנית בית ד' בסטאד דה פראנס ב-27 ביוני. 

כפי שזה נראה כרגע, תיקו בין קרואטיה לספרד יאפשר לשתי הנבחרות לעלות בראש נקי לשב הבא: הספרדים מהמקום הראשון והקרואטים מהמקום השני. אלא שכעת לוקה מודריץ' ומריו מנדז'וקיץ' פצועים ושיתופם במשחק הקרוב מוטל בספק. 

באיטליה יש כאלה המצטערים על כך שאיטליה כבר הבטיחה את העליה מהמקום הראשון, זאת מאחר שסגנות בבית המוקדם הייתה שולחת את האזורי למשחק שמינית גמר מול מנצחת בית ו', בו משחקות פורטוגל, הונגריה, איסלנד ואוסטריה – הבית החלש באליפות. 


קונטה ובופון, מחכים ליריבה (gettyimages)

במצב הנוכחי, צפויה לאיטליה דרך קשה מאוד עד הגביע. מעבר למפגש הצפוי מול קרואטיה בשמינית הגמר, ברבע אמורה לחכות להם גרמניה, בחצי הגמר המארחת צרפת ומהעבר השני של ההגרלה אמורה להגיע (שוב) ספרד להתמודדות על הגביע. קצת יותר מאשר כמה מהמורות בכביש. 

"איטליה השתיקה כמה ספקנים", קבע אמנואלה ג'יאקריני, הקשר שהבקיע את השער הראשון של איטליה ביורו. "אנשים לא ידעו יותר מדי על מה אנחנו יכולים לעשות בטורניר, אבל מה שטוב בכדורגל זה שאפשר להוכיח תמיד לאנשים שהם טועים. רק אחרי המשחק מול אירלנד נחשוב על היריבה בשמינית". 

"איטליה העבירה לנו שיעור", הודה ראג'ה נאינגולאן, קשר רומא ונבחרת בלגיה. "למדנו מהם מה זה אומר להיות נבחרת מאוחדת. אחרי שהפסדנו להם, פרצנו את המחסום הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי