אין אמת בכוכבים: רומניה תדהים?

הובאן מול פברגאס
הובאן מול פברגאס |

היא לא נוצצת כמו בתקופת חאג'י, אך הובאן שם כדי להפתיע. תעשו היכרות

(גודל טקסט)

הנבחרת שתשחק במשחק הפתיחה של היורו מול המארחת צרפת תהיה רומניה. הנה לכם תעודת הזהות שלה.

 

 

הופעות ביורו: 4

 

הישג השיא ביורו: רבע גמר (2000)

 

מאמן: אנגל יורדנסקו (66)

 

כוכבים: ולאד קיריקש (נאפולי), רזבאן ראץ (ראיו ואייקנו), גבריאל טורג'ה (אוסמנליספור), ניקולאה סטנצ'יו (סטיאווה), פלורין אנדונה (קורדובה).

 


כוכבי על כמו ח'אגי אין לה (Gettyimages)

 

שימו לב ל: ניקולאה סטנצ'יו (סטיאווה בוקרשט). אולי הוא לא גיאורגי חאג'י, אבל רומניה שיוועה בשנים האחרונות למספר 10 יצירתי שיוכל להנהיג את הנבחרת ומצאה את הקשר ההתקפי של סטיאווה בוקרשט. בגיל 23 הוא מבין הרומנים הבודדים שיכולים להרשים בגדול בטורניר. גדל עם סבתו שנפטרה ב-2007 והקדיש את השער הראשון שלו בנבחרת מתוך שני משחקים בבוגרת עבורה.

 

השמות הגדולים שנשארו בחוץ: ראול רוססקו (אוסמנליספור), קונסטנטין בודסקו (דליאן), פלורין טנסה (ויטורול).

 

ההרכב האידיאלי: צ'יפריאן טטארושאנו; כריסטיאן סאפונרו, ולאד קיריקש, דראגוש גריגורה, רזבאן ראץ; אובידיו חובאן, מיחאי פינטילי, גבריאל טורג'ה, ניקולאה סטנצ'יו; בוגדן סטאנקו, יון אנדונה.

 


אבל רומניה בונה על הילד בן ה-23, סטאנצ'יו (Gettyimages)

 

התסריט השלילי: תשכחו מרומניה עם דור הזהב במונדיאל 1994. גם לא מ—1998 אלה שצבעו את שערם לבלונד וניצחו בין היתר משער של דן פטרסקו אז מגן צ'לסי את אנגליה 1:2. כוכבים כמו גיאורגי חאג'י או אדריאן מוטו (כל אחד כבש 35 שערים בנבחרת) לא קיימים בנוכחית. הופעה אפורה ושלושה הפסדים שישלחו את ההתאחדות המקומית לפטר את יורדנסקו הוותיק.

 

התסריט החיובי: ולאד קיריקש ושוער פיורנטינה, צ'יפריאן טאטארושנו מהווים את מעוז ההגנה הרומנית שסחטה תיקו מאופס מספרד במשחק ידידות. ההצגה נמשכת בבונקר ו-0:1 על צרפת שמדהים את המארחת. אובידיו הובאן מככב ולאחר היורו אלונה עוד תגזור עליו קופון, וגם מיחאי פינטילי מתגלה כשחקן לא רע.

 


אלונה תגזור קופון? (gettyimages)

 

ההימור שלנו: מסוגלים לעלות מהמקום השלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי