איקרדי התנצל: חלמתי להיות הקפטן של אינטר

איקרדי תופס את הראש
איקרדי תופס את הראש |

החלוץ מנמיך להבות, במועדון שוקלים: קנס ושלילת הסרט. דה בור מתנדנד

(גודל טקסט)

הודות הפרשה שמסעירה את אינטר ביממה האחרונה לא נרגעים. מאורו איקרדי שהתעמת עם ה"אולטראס" של הקבוצה לאחר פרסום הדברים באוטוביוגרפיה שלו לפיהם כביכול איים על ראשי הארגון, עזב היום (שני) את מתקן האימונים מבלי ששוחח עם העיתונאים במקום.

 

אינטר עשויה לבקש ממנו על פי דיווחים פיצויים כספיים על הנזק שנגרם לה. פגישה של ההנהלה עתידה להחליט האם לשלול ממנו את סרט הקפטן בעקבות הדברים כשהמנהל המקצועי, חבייר סאנטי ציין שהדברים נשקלים. הנשיא לשעבר מאסימו מוראטי צייץ בטוויטר: "יש תוהו ובוהו בקבוצה שאני מעדיף לא להיכנס אליו".

 

 

אולי על מנת להנמיך את גובה הלהבות החלוץ פירסם פוסט בדף הפייסבוק שלו בו התנצל על הכל. "איבדתי את הראש באותה פרשה של רג'יו אמיליה. זה בזמן משחק כשהדם חם", פתח הכוכב הארגנטיני. לגבי האיומים כי יביא עבריינים מארגנטינה לסגור חשבון עם אנשי האולטראס ציין: "טעיתי באיומים האלו ולא הייתי צריך לעשות זאת".

 

"אני מתנצל על כל המהומה שנוצרה. להוית הקפטן של הקבוצה הזו, זה חלום עבורי. ההתנהגות של הקהל איכזבה אותי, אני אוהב את אינטר. מבקש מכם דבר אחד: תישארו בעד אינטר כי אני והחברים שלי צריכים אתכם".

 

כזכור, איקרדי אף הוסיף למצב כאשר החמיץ פנדל ב-2:1 הביתי לקליארי וגרם לזעם של האוהדים לגבור. במקביל כאמור באיטליה טענו להתעניינות מחודשת של נאפולי בחלוץ לקראת ינואר. אז האם היה כאן סולחה?

 


אין רגע דל בגזרת איקרדי (AFP)

 

במקביל הלחץ על המאמן פרנק דה בור גדל אף הוא. שלושה מועמדים הוזכרו בתקשורת האיטלקית כמי שעשויים להחליפו. לאונרדו הברזילאי בעבר שאימן את אינטר בעונת 2010/11, המאמן הארגנטיני מרסלו ביילסה ומאמנה הצרפתי לשעבר של רומא רודי גרסיה.

 


דה בור, מתנדנד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי