אירלנד בשמינית אחרי 0:1 דרמטי על איטליה

בריידי
בריידי |

קונטה ערך 9 שינויים בהרכב, בריידי לקח את הכרטיס למפגש עם צרפת

(גודל טקסט)

איטליה הייתה הנבחרת הראשונה שהבטיחה את העליה והמיקום שלה בשלב הבתים. אז אחרי שתפסה את המקום הראשון וגילתה שבשמינית הגמר מחכה לה ספרד החזקה, אנטוניו קונטה החליט לערוך 9 שינויים בהרכב שלו ורק הסתכן עם לאונרדו בונוצ'י המוצהב. וכשיש צד אחד שצריך ניצחון והיריבה עם הראש בשלב הבא, אז מי שחייב לנצח גם עושה זאת. אירלנד ניצחה משער בדקה ה-85 של רובי ברידי ולקחה את הכרטיס לשמינית הגמר, שם מחכה לה צרפת.

ג'יג'י בופון שוב שאג את ההמנון מהספסל לצד ג'יורג'יו קייליני ודניאלה דה רוסי, אבל המחויבות לא ממש חילחלה גם לכר הדשא. במרבגית דקות המחצית הראשונה הכחולים ניסו בעיקר להתגונן ואיפשרו לאירים לבזבז כוחות בניסיון לפרוץ את הביצורים סביב סלבטורה סיריגו. במחצית השניה גם הם התעוררו. 

הכשרונות של קונטה, לורנצו אינסינייה וסטפן א-שעראווי, עלו לקראת הסיום וגם סיכנו בעצמם את השער האירי, אבל הירוקים היו צריכים אז זה יותר. החמצה מזעזעת של ווס הולאהאם נמחקה כעבור דקה כשהוא הגביה כדור נפלא לראשו של רובי בריידי, שנגח לרשת. הר הגעש בירוק התפרץ, לאיטלקים זה לא שינה יותר מדי. בשמינית הגמר מחכה להם ספרד וזו כבר משימה שונה לחלוטין. שחקניו של מרטין אוניל ישתו קצת, ירקדו קצת וינסו לספק סנסציה מול המארחת.


באירלנד נולדים לתוך זה (gettyimages)


האיטלקים צוברים כוחות לקראת ספרד (gettyimages)

הרכבים 

איטליה: סלבטורה סיריגו; אנדראה ברצאלי, לאונרדו בונוצ'י, אנג'לו אוגבונה; אלסנדרו פלורנצי, טיאגו מוטה, סטפאנו סטורארו, פיליפו ברנרדסקי (מתיאו דרמיאן/60), מתיאה דה שיליו (סטפן א-שעראווי/82); צ'ירו אימובילה (לורנצו אינסינייה/74), סימונה זאזה. 

אירלנד: דארן רנדולף; שיימוס קולמן, שיין דאפי, ריצ'רד קיו, סטיבן וורד; ג'יימס מקלין, ג'יימי מקארת'י (ווס הולאהאן/77), ג'ף הנדריק, רובי בריידי; דריל מרפי (איידן מגידי/70), שיין לונג.

מהלך המשחק 

22 

מרפי נוגח כדור מסוכן לעבר השער, סלבטורה סיריגו מרחף נפלא והודף. איזו הצלה.

31 

האיטלקים אדישים, האירים ממשיכים לאיים. עוד כדור קרן מסתיים בהחמצה קרוב לשער של סיריגו.

43 

הנה איטליה התעוררה. צ'ירו אימובילה פורץ משמאל למרכז ומ-20 מטרים בועט טיפה שמאלה מדי. הכדור בחוץ.

52 

הזדמנות טובה של סימונה זאזה, הכדור שלו טס מעל למשקוף האירי.


זאזה, רק כמעט (gettyimages)

77 

שלוש דקות בלבד אחרי שנכנס, לורנצו אינסינייה הכשרוני מטעה את ההגנה ושולח מסף הרחבה כדור מסובב שנעצר רק בקורה הימנית. וואו. 

85 

גוווווווול! 0:1 גדול לאירלנד, שבמצב הזה עולה לשמינית. דקה אחרי שווס הולאהאן בזבז הזדמנות ענקית, הוא מגביה לראשו של רובי בריידי שנוגח לרשת.

90+3 

שריקת הסיום: אירלנד בשמינית אחרי ניצחון דרמטי, תשחק מול צרפת. איטליה תרים ראש מחדש לקראת המפגש עם ספרד.


אירלנד בשמינית. גם הם התקשו להאמין (AFP)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי