אמרי יעזוב את סביליה וצפוי להיות מאמן פ.ס.ז'

אונאי אמרי
אונאי אמרי | צילום: gettyimages

הבאסקי אמור להחליף את לורן בלאן על הקווים בפאריס. אז כמה זה עולה?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אונאי אמרי הודיע לסביליה על עזיבה וצפוי לאמן את פףאריס סן ז'רמן, אלופת צרפת ואחת הקבוצות העשירות ביותר בעולם. על פי הפרסומים בספרד ובצרפת, עלות המאמן הבאסקי 2 מיליון יורו בלבד, אולם זה לא התשלום היחיד שמחכה לבעלים הקטארים. 

על פי "'ל'אקיפ", דווקא הפרידה מלורן בלאן ואנשי צוותו צפויה לעלות לפ.ס.ז' לא פחות מ-20 מיליון יורו. מאחר שמדובר במועדון בשליטת חברת השקעות הספורט של ממשלת קטאר, כנראה שזה לא מה שישבור את הקבוצה. 

אונאי אמרי הוביל לאחרונה את סביליה לזכיה שלישית ברציפות בליגה האירופית והפך לשיאן הזכיות במפעל השני בחשיבותו באירופה. מי שעוד היה מועמד לתפקיד הוא קיקה סאנצ'ס פלורס, ששוחרר לאחרונה מווטפורד. 


אמרי, יביא את פ.ס.ז' להצלחה באירופה? (gettyimages)

בפרסומים בספרד נכתב כי לצד תנאי העסקה מצוינים, הנהלת פאריס סן ז'רמן גם התחייבה בפני אמרי כי תהיה לו השפעה מכרעת על בניית הסגל לקראת העונה הקרובה. זלאטן איברהימוביץ' אמור לעזוב, אדינסון קבאני עדיין מתנדנד ובמועדון הצרפתי רוצים לעשות קפיצת מדרגה נוספת באירופה. 

אמרי היה בשלבים מוקדמים יותר של העונה גם על הכוונת של ריאל מדריד, אולם בעקבות הזכיות בליגת האלופות הבלאנקוס ימשיכו עם זינדין זידאן על הקווים. המאמן הבאסקי נחשב היה גם מועמד לבנות מחדש את מילאן, שכעת תנסה להחתים את מנג'ר מנצ'סטר סיטי היוצא מנואל פלגריני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי