אצילי סחט פנדל ב-2:2 של גרנאדה. קבאני חגג

אצילי. למה לא נתנו לו לבעוט?
אצילי. למה לא נתנו לו לבעוט? | צילום מסך

הקבוצה של הישראלי פספסה ניצחון בכורה. רביעייה נדירה לחלוץ פ.ס.ז'

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)

מלבד המשחק הגדול בין ליברפול לצ'לסי, גם בליגות הגדולות האחרות של אירופה נפתחו משחקי סוף השבוע. בספרד, עומר אצילי וגרנאדה פספסו ניצחון בכורה העונה, כשסיימו ב-2:2 אצל בטיס. בצרפת, אדינסון קבאני סיפק הופעה אישית נדירה ב-0:6 של פ.ס.ז' על קון. באיטליה, מילאן עשתה צעד חשוב בדרך ליציאה מהמשבר.

בטיס – גרנאדה 2:2

עומר אצילי פתח בהרכב של האורחת בפעם השניה ברציפות וראה את מהדי קרסלה המרוקני מעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-13. 20 דקות מאוחר יותר נראה היה שגרנאדה בדרך לניצחון בכורה העונה, כשבואנו נעץ את השני. 

אבל כשלא הולך, אז לא הולך עד הסוף. אלכס אלגריה צימק 3 דקות אחרי השער של בואנו, והשלים צמד בדקה ה-61 כדי לקבוע שוויון – 7 דקות אחרי שרובן וזו הותיר את האורחים ב-10 שחקנים.

בדקה ה-79 הגיע הרגע הגדול מבחינתו של אצילי, שפרץ לרחבה וסחט פנדל אחרי עבירה של השוער. אלא שאסקיאל פונסה החמיץ מהנקודה הלבנה, וגם את הריבאונד, וגרנאדה פספסה הזדמנות לחגוג ניצחון ראשון. אצילי, אגב, הוחלף בדקה ה-86.

קון – פאריס סן ז'רמן 6:0

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, כולל שניים בליגה, האלופה הוציאה עצבים. למען האמת, מי שהוציא את רוב הזעם זהו אדינסון קבאני, ששמע ביקורת רבה אחרי ההחמצות שלו ב-1:1 מול ארסנל וענה על המגרש. ועוד איך ענה.

חלוץ נבחרת אורוגוואי, שימו לב, כבש ארבעה שערים כבר במחצית הראשונה (12, 23, 38, 45). לאחר ש"הרג" את המשחק עוד לפני ההפסקה, קבאני כלל לא עלה לחצי השני. לוקאס מורה וז'אן אוגוסטין השלימו חגיגה גדולה של הקבוצה מבירת צרפת.

הופעה לפנתאון. קבאני (AFP)

סמפדוריה – מילאן 1:0

וינצ'נזו מונטלה הגיע למשחק מול הקבוצה במדיה כיכב עבר עם הידיעה כי הפסד נוסף – שלישי ברציפות – עלול לעלות לו במשרה. ההפסד אמנם לא עמד באוויר, אבל אובדן נקודות דווקא כן – אלא שאז הגיעה הדקה ה-85. קרלוס באקה, שעלה מהספסל 21 דקות קודם לכן, מצא את הרשת וסידר לרוסונרי ניצחון שני העונה.


סידר ניצחון חשוב מאוד. באקה (AFP)

קלן – פרייבורג 0:3

זה לא אמור להישמר ברגע שהמחזור יגיע לסיומו, אבל כרגע לליגה הגרמנית יש מוליכה חדשה והיא מפתיעה במיוחד. אנתוני מודסט כבש פעמיים, לאונרדו ביטנקורט השלים וקלן העלתה את מאזנה ל-7 נקודות, אחת יותר מאשר לבאיירן מינכן והרטה ברלין (לפחות זמנית, כאמור).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי