אריק קנטונה עשוי להיות המנג'ר הבא של מארסיי

יציל את מארסיי? קנטונה
יציל את מארסיי? קנטונה | צילום: gettyimages

פרסום בצרפת: הקבוצה עשויה להימכר לאיש עסקים שמעוניין באגדת העבר

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

האם אריק קנטונה נמצא בדרך לבמת הכדורגל הקדמית? יתכן והתשובה בהחלט חיובית. מארסי הצרפתית נמצאת על סף מכירה לאיש העסקאים הקורסיקאי חאבייר גיוקאנטי, שמעוניין לפי פרסום בצרפת למנות את קנטונה לתפקיד המנג'ר הספורטיבי בקבוצה בה שיחק בין השנים 1988 ל-1991.

 

מאז שקנטונה פרש מכדורגל ב-1997 הוא כמעט שלא היה מעורב בכדורגל מקצועי, למעט תקופה לא ארוכה במהלכה כיהן בתפקיד "מנהל כדורגל" בניו יורק קוסמוס בין השנים 2010 ל-2012, למרות שהצהיר כמה פעמים שהיה רוצה להיות מנג'ר מנצ'סטר יונייטד בה כיכב בשנות ה-90. קנטונה כן עלה לכותרות בין היתר בשל כדורגל החופים אותו המשיך לשחק, וגם בשל היותו פעיל פוליטי בעל עמדות ראדיקליות ונחרצות כנגד מערכת הבנקאות.

 

 

העיתון המקומי במארסיי "לה מארסייס" פרסם שקנטונה בן ה-49 מועמד לתפקיד משמעותי במארסיי. הבעלים של מארסיי וינסנט לברון ומרגריטה לואיס דרייפוס העמידו את הקבוצה למכירה, אבל לא מצאו רוכשים בינתיים, ובמקביל אוהדי הקבוצה כועסים וזועמים על כך שזו מוכרת את מיטב השחקנים שלהם.

 

הוא גם פעיל פוליטי. קנטונה (gettyimages)

 

מארסיי מדורגת במקום ה-14 בליגה, ומאמנה מיצ'ל היה על סף עזיבה. הוא נפגש עם הבעלים של הקבוצה שבוע שעבר וביקש מהם לפטר אותו, אבל המועדון הבהיר לו שהוא לא ישלם לו את שאר המשכורת אם יעזוב. דרייפוס רמזה למאמן כי היא לא מצאה גם מחליף אבל הדברים יכולים להשתנות.

 

מארסיי מכרה בקיץ את ג'יאני אימבולה לפורטו וזה עבר לאחר מכן לסטוק סיטי. מאריו לאמינה הגבוני הושאל ליובנטוס. גם פלוריאן ת'ובין נמכר לניוקאסל עבור 15 מיליון ליש"ט, אך הושאל בחזרה כבר בינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי