ארצות הברית ניצחה 0:1 את פרגוואי ועלתה לרבע

דמפסי חוגג שער וכרטיס לרבע הגמר
דמפסי חוגג שער וכרטיס לרבע הגמר | צילום: AFP

שער של דמפסי העלה את המארחת. קולומביה נכנעה 3:2 לקוסטה ריקה

(גודל טקסט)

ארצות הברית של יורגן קלינסמן הצליחה לעלות לשלב רבע הגמר במחזור הסיום. האמריקנים הגיעו למפגש מול פרגוואי בידיעה שהפסד עשוי לסיים את דרכה בטורניר אותו היא מארחת, אך שער מוקדם של קלינט דמפסי קבע 0:1 והעניק להם את הכרטיס לשלב הבא.

לחצו כאן לצפייה בתקציר הניצחון של ארצות הברית

ארה"ב פתחה את הקופה עם הפסד לקולומביה ולאחר מכן כבשה רביעייה מול קוסטה ריקה, והלילה מול פרגוואי היה זה כאמור דמפסי שאחרי 27 דקות קבע את תוצאת המשחק. 

גם צהוב שני ואדום שגרמו להרחקת המגן דאנדרה ידלין עם פתיחת המחצית השנייה לא מנעו מארה"ב את הנקודות החשובות, שהובילו לכך שפרגוואי תסיים את הקופה עם תיקו מול קוסטה ריקה ושני הפסדים.

ידלין. ממתין לראות מול מי הוא לא ישחק בחצי הגמר

במשחק נוסף שנערך הלילה ועבור הקולומביאנים היה לפרוקוטול בלבד, ניצחה קוסטה ריקה 2:3. חוסה פקרמן עלה עם הרכב משני לאור העובדה כי קולומביה הבטיחה את מקומה עוד לפני המשחק, וקוסטה ריקה ניצלה זאת עד תום, אך הייתה זקוקה למעידה אמריקנית כדי לעלות.

אחרי שתי דקות עלתה קוסטה ריקה ל-0:1 משער של יוהאן ונהגאס, כבר בדקה השישית הבלם פרנק פברה איזן ל-1:1, אך אותו בלם גם כבש לשערו שלו ואחרי 34 דקות התוצאה הייתה 1:2 לקוסטה ריקה.

סלסו בורחס העלה את קוסטה ריקה ל-1:3 בדקה ה-58 ואת תוצאת המשחק חתם מרלוס מורנו אחרי 73 דקות. חאמס רודריגס עלה רק בהפסקת המחצית כדי לשמור אותו למשחק הבא, ככל הנראה מול ברזיל אם הסלסאו תסיים בראשות בית 2.

שמחה מהולה בעצב. קוסטה ריקה מנצחת ומודחת (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי