ב-22:00: אנגליה מול רוסיה. קיין בחוד, רוני בקישור

רוני וקיין. הודג'סון סומך עליהם
רוני וקיין. הודג'סון סומך עליהם | צילום: GettyImages

רוי הודג'סון לא הפתיע ובכלל בהרכב חמישה שחקנים מטוטנהאם. 3 האריות ינצחו לראשונה במשחק הפתיחה באליפות אירופה?

(גודל טקסט)

זהו זה. הגיע רגע האמת של נבחרת אנגליה. זו שמדברים עליה כעל מועמדת לזכות בטורניר, אבל לא זכתה בו מעולם ולא ניצחה באף משחק פתיחה. ב-22:00 שלושת האריות יפגשו את רוסיה (החל מ-21:50 בספורט1 וב-HD) בתקווה להוכיח שהיא מסוגלת לעשות את השינוי הגדול.

הודג'סון אוהב את המשחק של מאוריסיו פוצ'טינו, מנג'ר טוטנהאם, ולא בכדי מבסס את נבחרת אנגליה ליורו הקרוב על שחקני התרנגולים. דני רוז פותח בצד שמאל של ההגנה, ווקר מגן ימני, בקישור יהיו דלה עלי ומאחוריו אריק דייר ובחוד ההתקפה יוצב הארי קיין.

 

 

לקראת המשחק אמר רוי הודג'סון: "זה נפלא שאנשים מאמינים בנבחרת. הפחד שלי הוא שהשחקנים יעלו לשחק עם חשש, ולכן אנחנו מעודדים אותם לעלות ולשחק חופשי. יש לנו בסגל רק שלושה שחקנים שהיו בטורניר לפני ארבע שנים. זו מהפיכה".

 

ברוסיה מסמנים את ההגנה של האנגלים כנקודת התורפה, והחלוץ ארטם דזיובה המשחק בזניט אמר: "קיווינו לקבל את אנגליה, היינו מאושרים שלא הגרלנו את ספרד וצרפת".

 

החלוץ שכבש 15 שערי ליגה העונה הוסיף: "אנחנו לא אומרים שיהיה משחק קל, כי כל נבחרות שדורגה ראשונה היא נבחרת מסוכנת, אבל יש לנו בית די מאוזן וכל נבחרת בבית הזה יכולה לעלות לשלב הבא. זה טוב לנו להתחיל מול אנגליה, כי הלחץ עליהם. יש להם הרבה שמות מפורסמים ואם ננצח זה ייתן לנו עידוד להמשך". 

 

בנוסף לכל, אם הרוסים רצו להתגרות באנגליה – במשימה זו הם כבר הצליחו. ברוסיה נכתב שוויין רוני כבר לא אותו שחקן שהיה, מה שגרם לקפטן האנגלי לומר במסיבת העיתונאים בנחרצות: "אני לא צריך לשבת כאן ולהגן על עצמי. אני מכיר את האיכויות שיש לי.

 

"אני מודע לכך שהמשחק שלי השתנה מעט במשך השנים. שיחקתי בקישור בחודשים האחרונים ואני חושב שזה טבעי ששחקן בגילי משנה קצת עמדה. אני היום שחקן טוב יותר ממה שהייתי. אני אומר לשחקנים 'בואו נהיה גיבורים'", הוסיף.

 

רוני משיב לשאלות העיתונאים ולא חוסך במילים (Gettyimages)

 

דזיובה סבור שוויין רוני עדיין השחקן המסוכן של אנגליה. "ממש לא מעניין אותי איזה עונה היתה לו ביונייטד. עובדה שבעשר השנים האחרונות הוא היה השחקן האנגלי הבולט". 

הרכבים:

אנגליה: ג'ו הארט; קייל ווקר, כריס סמולינג, גארי קייהיל, דני רוז; אריק דייר, דלה עלי, ווין רוני, אדם לאלנה, ראחים סטרלינג; הארי קיין.

 

רוסיה: איגור אקינפייב; גיאורגי שניקוב, סרגיי איגנאשביץ', ואסילי ברזוצקי, איגור סמולינקוב, אולג שאטוב, רומן ניוסטאדלר, אלכסנדר גולובין, אלכסנדר קוקורין,  פיודור סמולוב, ארטם דזיובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי