באטיסטוטה: "זה כואב, אבל חייזר שובר את השיא שלי"

מסי
מסי |

מלך שערי ארגנטינה מחמיא למסי, שמחכה לארה"ב בחצי הגמר (03:50)

(גודל טקסט)

ליונל מסי כבר הבקיע ארבעה שערים בטורניר קופה אמריקה סנטנאריו, בישל עוד כמה ובפעם הבאה שימצא את הרשת יהפוך לשיאן הכיבושים של נבחרת ארגנטינה בכל הזמנים. הלילה יש לו הזדמנות לעשות זאת בגדול בחצי הגמר מול המארחת ארצות הברית (03:50, שידור ישיר בספורטHD1). 

"זה כואב, אבל מי ששובר את השיא שלי הוא חייזר", הודה באטיסטוטה, שחולק עם מסי את הפסגה עם 54 שערים לכל אחד. "זה לא שחקן נורמלי. אני רוצה לברך את מסי, זו התגובה הראשונה שעולה לי לראש. לי לא היה מושג כששברתי את השיא. יום אחד התעוררתי ומישהו אמר לי: 'עברת את מראדונה'". 

"מסי הוא משהו מחוץ לפס הייצור ואני שמח שהולך לו טוב", המשיך "באטיגול". "אני רק אומר שכואב לי לאבד את השיא כי עבדתי קשה כדי לשחק בנבחרת. אפילו הסתפרתי כשפסארלה היה המאמן. בשביל להיות מספר 9 של הנבחרת הייתי מוכן לחתוך עוד כמה דברים. רק רציתי לשחק במונדיאל ולמזלי שיחקתי בשלושה". 


גבריאל באטיסטוטה, אחד הגדולים (gettyimages)

בעוד באטיסטוטה הבקיע את 54 השערים שלו ב-77 הופעות בין-לאומיות, מסי עשה זאת ב-11 הופעות במדי ארגנטינה עד כה. מצד שני, יש לו גם 34 בישולים והוא כבר מלך האסיסטים של הקופה אמריקה בכל הזמנים, תואר לא רשמי שאסף גם בליגה הספרדית. 

"המפתח הוא להקשות על מסי", הכריז קלינט דמפסי, הכוכב המנוסה של נבחרת ארצות הברית. "אנחנו צריכים לספק את משחק ההגנה הטוב ביותר שלנו כדי להגיע לגמר. יהיה קשה מאוד לעצור את מסי. זה הרגע שלנו וחייבים לנסות". 


באטיגול, ככה הוא נראה כיום (gettyimages)

ארגנטינה תחסר את ניקו גאיטאן המושעה ומי שאמור להחליף אותו בהתקפה הוא אסקיאל לאבסי. אאוגוסטו פרננדס, קשרה של אתלטיקו מדריד, ימשיך לצד חבייר מסצ'ראנו ואבר באנגה במרכז השדה. מעניין לראות שסרחיו אגוארו שוב לא זוכה לאמון מצד טאטה מרטינו, כאשר אנחל די מריה עדיין לא החלים מפציעתו. לוקאס ביליה ואריק לאמלה ימשיכו לחכות על הספסל.

ההרכב המשוער: סרחיו רומרו; גבריאל מרקאדו; ניקולאס אוטמנדי, רמירו פונס מורי, מרכוס רוחו; חבייר מסצ'ראנו, אאוגוסטו פרננדס, אבר באנגה; ליונל מסי, אסקיאל לאבסי, גונסאלו היגוואין.


מסי, יגיע לעוד גמר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי