באנגליה עקצו את הנבחרת: "החמצה בולטת"

הודג'סון בסיום. כבר רגיל לביקורות
הודג'סון בסיום. כבר רגיל לביקורות | צילום: Gettyimages

בממלכה זעמו אחרי 0:0 מול סלובקיה. הודג'סון: "מישהו ישלם מחיר כבד"

(גודל טקסט)

אכזבה ענקית באנגליה מה-0:0 נגד סלובקיה שגרם לה לסיים מקום שני, כאשר רוי הודג'סון ספג כצפוי את רוב האש. "ההימור של הודג'סון נכשל ואנגליה ניגנה כינור שני בבית" כעסו ב"סאן". העיתון "דיילי מייל" עקץ: " החמצה בולטת" וקבע: "ההחלטה להציב שישה שינויים חזרה לנבחרת כבומרנג". גם ב"מירור" לא ויתרו לשחקנים: "אנגליה עוד ביורו (בינתיים)", בעוד העיתון "אקספרס" קבע: "אנגליה חסרת שיניים" והראה תמונה של ווין רוני שנראה עצבני מרגע שנכנס למגרש.

 

מראש היה ברור שלהודג'סון היתה חשובה יותר המנוחה של השחקנים מאשר הניצחון, לאחר שעשה שישה שינויים בהרכב שפתח בשני המשחקים הראשונים, וכעת מצפה להם מסלול קשה מאוד לעבר התואר. הם עשויים לפגוש את פורטוגל בשמינית, כשלאחר מכן צפוי מפגש עם המארחת צרפת ברבע וקרב מול איטליה בחצי. לפחות יש להם כמעט שבוע לנוח עד לשלב הבא שייערך בניס.

 

 

האנגלים השיגו מאזן 0:11 בקרנות ולא הצליחו לכבוש, למרות שבילו את מרבית המשחק בחלק המגרש של הסלובקים. זו הפעם השביעית בתשעה טורנירים גדולים בהם אנגליה לא מנצחת את הבית המוקדם. הם תפסו את ראשות הבית רק במונדיאל 2006 וביורו 2012, אבל חייבים לציין שגם זה לא עזר להם לזכות בתואר.

 

Tuesday's Daily Express back page:
Toothless lions#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#ENGSLO#Euro2016pic.twitter.com/4JIWnAbzRx

— Nick Sutton (@suttonnick) June 20, 2016

 

פרשן ה"דיילי מייל" סמואל מרטין כתב: "זה כאב לראות את שיטת המשחק האנגלית. במשך 20 הדקות האחרונות האנגלים הצטופפו במרכז וניסו שוב ושוב לחדור את החומה שהציבו הסלובקים. זה היה כמו משחק ילדים בלי עומק, בלי חשיבה". היחיד שקיבל ציון טוב מאוד באנגליה היה אריק דייר קשר טוטנהאם עם ציון 8. קצת מביש שהאנגלים השאירו את שוער סלובקיה קוזאצ'יק עם שער נקי לראשונה בקריירה שלו בטורנירים גדולים. לפני כן ספג בכל משחק – 10 שערים בשישה משחקים.

 

הודג'סון ששוב התגלה כחוליה החלשה בנבחרת אמר: "אם היינו מנצחים כולם היו אומרים שאנחנו לא מתגעגעים לשישה שנשארו על הספסל. אני כבר רגיל לביקורות האלה. לא משוכנע שהשישה שלא פתחתי איתם היו עושים את ההבדל, כי ממילא שלטנו במשחק. אתם אומרים שאם ווין רוני היה פותח הוא לא היה מחמיץ את השערים שהאחרים החמיצו מאגף שמאל?".

 

רוני. " אתם אומרים שהוא לא היה מחמיץ את השערים שהאחרים החמיצו?" (gettyimages)

 

הודג'סון המשיך: "זה משעשע אותי כל הדיבור על שישה החילופים. הרי דלה עלי, רוני והארי קיין נכנסו כמחליפים. כשסיימנו את המשחק נגד וויילס עם סטארידג' ו-וארדי בחוד אמרו שזה חיובי, עכשיו פתאום שואלים למה עלו בהרכב. הסיבה לתיקו היא אחת בלבד שלא ניצלנו הזדמנויות. אולי זה מאכזב לסיים מקום שני, אבל אנחנו עדיין בשמינית. שלטנו בשלושת המשחקים וניצחנו רק אחד אז לדעתי אין עוד הרבה מה לעשות. אני בטוח שמישהו ישלם מחיר כבד בקרוב אם נמשיך לשחק כך. אני לא חושש משום יריבה ואני משוכנע שאף אחת לא תרצה לפגוש אותנו".

 

סיכוייו של ג'ק וולשייר לפתוח בשמינית נראים כעת קלושים אחרי שהוחלף בדקה ה-55. "אני בטוח שהוא עוד ידבר בטורניר למרות שאני מודה שהוא לא 'הדליק את העולם' במשחק הזה", אמר המאמן.

 

הבלם גארי קייהיל הודה: "אנחנו מרגישים קצת תסכול, כי בשלושת המשחקים שלטנו, אבל סיימנו רק עם חמש נקודות ובמקום שני בבית. ניסינו להביא שחקנים טריים למשחק ובכל יום אחר היינו צריכים לנצח אותו".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי