בגלל המצב הבטחוני: גומז עוזב את בשיקטאש

נפרד מטורקיה. גומז
נפרד מטורקיה. גומז | צילום: gettyimages

החלוץ נפרד מאלופת טורקיה עם פוסט בפייסבוק: "מקווה שתוכלו להבין אותי"

(גודל טקסט)

המצב הבטחוני בטורקיה גבה מחיר גם ברמה הספורטיבית. מריו גומז, חלוצה של נבחרת גרמניה, הודיע דרך חשבון הפייסבוק כי הוא עוזב את בשיקטאש, אותה הוליך לאליפות ראשונה אחרי שבע שנים.

"זו הייתה החלטה קשה והייתי צריך לחשוב עליה הרבה זמן", פתח גומז את הודעתו והוסיף: "אני רוצה להגיד לכם, אוהדי בשיקטאש, שמכביד עליי שלא אשחק עבור המועדון הנפלא הזה, לעיני האוהדים המדהימים. הסיבה היא אך ורק בגלל המצב הפוליטי. אין שום סיבה ספורטיבית או אחרת שגרמה לי לקבל את ההחלטה הזאת. אני מקווה שתוכלו להבין את זה".

גומז סיכם: "אני רוצה להודות למועדון, לכם האוהדים ולכל האנשים שבזכותם לי ולמשפחה שלי היו כאן ימים נהדרים. זו הייתה שנה נהדרת כשהאליפות היא השיא הגדול כמובן. אני מקווה שהבעיות הפוליטיות ייפתרו במהרה בצורה שלווה. כשזה יקרה, אני ארצה מאוד לשחק בבשיקטאש שוב. המועדון והמדינה נכנסו לליבי בשנה החולפת ואני מקווה לראות אתכם שוב בקרוב".

כאמור, החלוץ בן ה-31 היה מהאחראים המרכזיים לאליפות המרשימה של בשקיטאש. הוא כבש לא פחות מ-26 שערי ליגה ב-33 הופעות, מספרים שסייעו לו לקבל זימון מיואכים לב לסגל נבחרת גרמניה ליורו. באליפות אירופה כבש גומז שני שערים, אבל פציעה גרמה לו להחמיץ את חצי הגמר נגד צרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי