בגלל הפיגוע: נאני רוצה לעזוב את איסטנבול

כוחות משטרה בזירת הפיגוע
כוחות משטרה בזירת הפיגוע | צילום: Gettyimages

בטורקיה התקשו להשלים עם עוד אירוע טרור. הפורטוגלי יעזוב לספרד

(גודל טקסט)

ערן זהבי וסוכניו עברו לפני מספר ימים בטיסת קונקשן באיסטנבול בדרך לגוואנגז'ו, שם אירע הפיגוע בו נהרגו 36 בני אדם ולמעלה מ-100 נפצעו, אלא שכמובן הפיגוע הקשה טילטל את עולם הכדורגל הטורקי כפועל יוצא.

 

סוכן שחקנים טורקי, מרקו קירדמיר היה בדרכו לטיסת המשך לסין לשנחאי לעסקה עם קבוצת גוואנגז'ו וסיפר ל"מארקה" הספרדי כשעמד לקבל כרטיס עלייה למטוס כאשר המתאבדים החלו בפעולה: "שמעתי פיצוצים, אבל לא האמנתי שהתוצאות יהיו קשות כל כך. הם ירו כמו מכונות יריה וזרקו רימונים על נקודת הביטחון שם היה הבידוק של המזוודות. המשטרה ירתה עליהם חזרה ואחד מהם פוצץ את עצמו מול אחד אנשי הביטחון".

 

 

"רצתי לשירותים להתחבא. הם פוצצו את עצמם מול כולם. זה היה כמו סרט אימה. אחת המתאבדות פוצצה עצמה ועוד מתאבד. אם הייתי מחליף את הכרטיס לעלייה למטוס לסין כבר הייתי בין המתים בוודאות. הם רצו להרוג את כולנו", הוסיף.

 

 


"המצב באירופה מאוד מסובך" (Gettyimages)

 

קירדמיר שהוא סוכן שחקנים התייחס להשפעה על הכדורגל והודה: "המצב באירופה מסובך ובעקבות מה שקרה אתמול אני פושט חושש לחיי, כי אני טס המון בביזנס של ייצוג שחקנים. אני מודה שאני פוחד להגיע לשדות תעופה. זה קרה באיסטנבול, בריסל, פאריס, מדריד אין להיכן להימלט מהם. אף בידוק ואף כוחות משטרה לא יוכלו למנוע אנשים שמוכנים להתאבד. קשה מאוד לחשוב על ספורט ועל כדורגל אחרי מה שקרה. אני יודע שכדורגלנים זרים רבים רוצים לעזוב את טורקיה ואחרים דחו הצעות קוסמות והחליטו לא להגיע ובעיקר לא עם המשפחות".

 

אחד מהם הוא הפורטוגלי נאני שמשפחתו לוחצת עליו לעזוב מיידית את פנרבחצ'ה אחרי שוולנסיה הציעה לשלם את סכום השחרור שלו העומד על 8.5 מיליון יורו.

 

 
נאני, המשפחה לוחצת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי