בואו לקופה אצל הדודה העשירה

מסי מול ברזיל
מסי מול ברזיל | צילום: gettyimages

מיליארד איש מחכים, כוכבי על ומשחקי פתיחה גדולים. זו המסיבה שאסור להחמיץ

(גודל טקסט)

מאה שנה לקופה אמריקה – מספר יפה, גדול, מכובד. מיליארד איש בקומבינה הזאת מהבית ועוד הרבה מוזמנים, אסור להישאר מחוץ למסיבה הזו. פעם בכמה שנים (לא ברור הקריטריון, אבל החבר'ה אוהבים את המפעל) זה בעצם הוויכוח על מי יותר גדול באמריקה. 

כשקולומבוס הגיע עם האניות שלו, כשהאנשים עייפים מהמסע הימי, הם שיחקו נגד נבחרת של המקומיים. קופה אמריקה בכל הצבעים. וגם אנחנו שם. טורניר קופה אמריקה סנטנאריו מתארח אצל הדודה העשירה בארצות הברית, קופה של הביוקר. 

חוץ מעשר הנבחרות של דרום אמריקה, מקסיקו, פנמה, ג'מייקה, האיטי והמארחת ארה"ב סוגרות טורניר עם 16 משתתפות בפעם הראשונה במאה שנים. בבית א' ארה"ב, עם קולומביה, קוסטה ריקה ופראגוואי, בבית ב' ברזיל עם אקוואדור, האיטי ופרו, בבית ג' מקסיקו עם אורוגוואי, ונצואלה וג'מייקה ובבית ד' ארגנטינה, צ'ילה, פנמה ובוליביה. 


מוזמנים למסיבת קופה אמריקה 2016 (gettyimages)

במשחק הראשון ארצות הברית מול קולומביה, פותחים עם כלבים גדולים שיודעים לנבוח חזק. ואין הרבה זמן לישון. ברזיל מול אקוואדור, ארגנטינה נגד מחזיקת הגביע צ'ילה, מקסיקו מול אורוגוואי – משחקי פתיחה שמתאימים לכל מונדיאל. 

לה פייסטה (המסיבה), ככה מכנים את הקופה בארה"ב. חבר'ה, לאירוע הזה צריך לבוא קצת מסודרים, בלי נעלי אצבע. איזו נעל ספורט יפה; מכנסיים קצרים מותר, אבל יפים ולא מקומטים; חולצה שהוצאת מהארון של הנבחרת שלך. קצת, אבל קצת, בושם; וחיוך של אחרי… זה הולך להיות כמו שהשד אוהב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי