בידיים בטוחות: סטרלינג פורח מחדש אצל גווארדיולה

פתיחה מרשימה. סטרלינג
פתיחה מרשימה. סטרלינג | צילום: Gettyimages

רוג'רס מחמיא וקלופ מצטער. הכשרון של סיטי מול סלטיק (21:40 בספורט1)

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה יתארחו הערב אצל סלטיק (21:40, ישיר בספורט1 וב-HD) במחזור השני של ליגת האלופות בניסיון להמשיך את פתיחת העונה המושלמת ולהשיג ניצחון 11 ברצף. הסקוטים ינסו להימנע מתבוסה נוספת, אחרי שחטפו 7:0 בברצלונה במחזור הפתיחה של שלב הבתים.

 

 

כפי שהתוצאות מרמזות, המכונה של סיטי כבר נראית משומנת, אך כעת היא איבדה בורג חשוב במערכת בעקבות הפציעה של קווין דה בריינה. כל הפרשנים באנגליה סבורים שהחלל שיותיר הבלגי לא יהיה כה גדול לאור פתיחת העונה הטובה של ראחים סטרלינג, שרק ביורו האחרון כולם לעגו לו.

 

ימלא את החסר? דה בריינה וסטרלינג (GettyImages)

 

מי ששינה את סטרלינג הוא פפ גווארדיולה, שאמר: "אני לא קוסם ולא לימדתי אותו בחודשיים איך לשחק כדורגל. פשוט הגעתי אליו לפני העונה ואמרתי לו שאני מאמין בו. כששחקן יורד לכר הדשא ויש לו גב של מאמן הכל יכול להיראות אחרת. הרי אני לא מתיימר להיות קוסם".

 

"לא קוסם". גווארדיולה (GettyImages)

 

על הקווים של סלטיק יעמוד מנג'ר שמכיר היטב את סטרלינג – ברנדן רוג'רס, האיש שקידם את האנגלי הצעיר בתקופתם ביחד בליברפול, עד שהקשר העדיף את הכסף הגדול באיתיחאד. אבל רוג'רס בטוח שסטרלינג נמצא כעת בידיים בטוחות.

 

"פפ המאמן הכי מתאים לשדרג אותו עוד יותר", אמר רוג'רס. "אין לי ספק שבעונה הראשונה בסיטי שלו ראחים איבד את הכיוון, אבל עכשיו הוא חזר למסלול בדרכו להיות אחד הצעירים הכי מוכשרים בעולם. הוא דינמי, מהיר מאוד ויש לו עכשיו תכנית משחק ברורה שהוא יודע איך לשחק לפיה. הוא מצוין טקטית ואנשים רבים לא מודעים לכך. תחת לחץ הוא מתפקד עוד יותר טוב וזה לא נעים לי לראות איך התייחסו אליו אחרי היורו האחרון".

 

פעם ביחד, כעת יריבים. סטרלינג ורוג'רס (GettyImages)

 

הסגנון של פפ אולי לא הכי מוצלח, אם נשאל את יא יא טורה או ג'ו הארט, אך הפריחה של סטרלינג באה לידי ביטוי בנתונים יבשים וברורים. בפרמייר-ליג הוא כבש ארבעה שערים ובישל עוד שניים, ובאלופות בישל עוד שלושה שערים. פתיחה מהממת למי שלעגו לו לא מכבר. אפילו יורגן קלופ, מנג'ר ליברפול הנוכחי שהגיע אחרי מכירת סטרלינג, נדרש לנושא ואמר השבוע: "היינו צריכים למכור אותו בהרבה יותר כסף לסיטי". זאת למרות התמורה של 44 מיליון ליש"ט בקיץ 2015.

 

פתיחה נהדרת לעונה. סטרלינג (GettyImages)

 

אוהדי סיטי, שלא התלהבו מסטרלינג בעונה שעברה, בחרו בו לשחקן אוגוסט של הקבוצה והוא גם נבחר לשחקן החודש בפרמייר-ליג. רובי פאולר, חלוץ ליברפול לשעבר, החמיא לסטרלינג, אך הטיל ספק בהשפעה של המנג'ר החדש שלו: "זה מדהים שתוך זמן קצר הוא הפך מאויב מספר 1 של אוהדי אנגליה לשחקן שמספק את הסחורה. אלה עוד השלבים המוקדמים של העונה, אבל אם הוא ימשיך בקצב הזה הוא יהפוך מאויב מספר אחת לכוכב מספר אחת. פפ האיש מאחורי ההצלחה? לאו דווקא. סטרלינג מציג את הכדורגל שראינו ממנו בימים ששיחק לצדם של לואיס סוארס וסטיבן ג'רארד". כעת צפוי עוד מבחן לשחקן שנראה כבר אבוד בעונה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי