בייל: אנחנו אומה גאה, לא ציפו מאיתנו לכזה טורניר

בייל
בייל | צילום: Gettyimages

כוכב וויילס לא דמע ופירגן לרונאלדו: "גולר מלידה". קולמן: "חוויה גדולה"

(גודל טקסט)

צעד אחד היה חסר לוויילס כדי להגיע לגמר היסטורי ביורו, אבל התברר שלניסיון ולמסורת יש חשיבות בטורנירים הגדולים. הוולשים הסימפטיים כשלו מול המשוכה האחרונה וכמו איסלנד נותרו עם הרבה מחמאות וסימפטיה.

 

מאמן וויילס, כריס קולמן, טרח להבהיר אחרי המשחק שהוא רואה בהישג רק את תחילת הדרך של הנבחרת ולא סופו של מסע: "זה היה עוד מבחן, עוד אתגר. לא הצלחנו במבחן הזה, אבל הצלחנו במבחנים גדולים ורבים אחרים. זו היתה חוויה ענקית. אמרתי לשחקנים שכמה מהם יישארו עוד אחרי כמאמן בנבחרת וימשיכו להצליח. לא נשנה את מה שהביא אותנו לכאן מלכתחילה. אהבנו כל רגע מזה. ננסה להצליח במוקדמות המונדיאל עם אותו רעב ורצון שהיו לנו בשלוש השנים האחרונות. אני בטוח בקרדיף נקבל קבלת פנים יפה".

 

 

על המשחק אמר קולמן: "השער הראשון שספגנו היה קריטי. זה היה אנחנו או הם. חייבים לתת קרדיט לשחקני פורטוגל, הם הגנו בצורה נהדרת. אחרי השער הראשון איבדנו את הריכוז ובחצי הגמר נגד פורטוגל אתה נענש על דברים כאלה".

 


קולמן ובייל, לא היו דמעות בוויילס (Gettyiamges)

 

גארת' בייל שנראה משוחח אחרי המשחק עם כריסטיאנו רונאלדו והשניים גם התחבקו פירגן לחברו לריאל מדריד: "אנחנו גאים על מה שנתנו על כר הדשא. ניסינו לחזור מהפיגור המוקדם ונלחמנו עד השנייה האחרונה. רונאלדו הוא גולר מלידה והוא כבש שוב. אני בטוח שנרים את עצמנו. אנחנו אומה גאה. אף אחד לא ציפה מאיתנו להגיע לחצי הגמר".

 

"המירור" כתב בשער הראשי: "בחורים, נתתם לנו גאווה גדולה". רונאלדו קיבל ציון 9 בעיתון ונאני 8 לעומת שחקני וויילס שלא עברו את הציון 7.

 


לא חלמו על כזה מסע מחויך (Gettyiamges)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי