בכורה חלומית לפאטו ב-0:4 של צ'לסי על וילה

פאטו חוגג בכורה חלומית
פאטו חוגג בכורה חלומית | צילום: AFP

הברזילאי עלה מהספסל וכבש בפנדל. צמד לפדרו, שער ראשון ללופטוס-צ'יק

(גודל טקסט)

צ'לסי לא הצליחה לנצח ארבעה משחקים רצופים בכל המסגרות, אבל היום נהנתה מביקור בווילה פארק בפתיחת המחזור ה-32 בפרמיירליג וטיילה ל-0:4 על נועלת הטבלה אסטון וילה.

גם ללא וויליאן, דייגו קוסטה ואדן הזאר, הבלוז של הידינק לא ריחמו על הקבוצה האומללה מבירמינגהאם ומעל כולם בלט הברזילאי אלשנדרה פאטו, שחיכה כחודשיים להופעתו הראשונה בבלוז ורשם בכורה חלומית.

כמו סיפור סינדרלה אמיתי, פאטו עלה מהספסל כבר בדקה ה-23 בעקבות פציעה שספג לואיק רמי, שפתח רק לאור השעייתו של דייגו קוסטה, ושלוש דקות לאחר עלייתו היה מעורב בשער של רובן לופטוס-צ'יק – שכבש את שערו הראשון בפרמיירליג.

עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, פאטו נתפס ברחבה וניצל את הפנדל כדי לכבוש את שערו הראשון על אדמת אנגליה ולהוריד את צ'לסי להפסקה ביתרון 0:2.

בכורה חלומית לאלשנדרה פאטו בפרמיירליג (AFP)

שחקן נוסף שעובר עונה לא פשוטה בלונדון הוא פדרו, שבדקה ה-46 נהנה מבישול של אוסקר לאחר מהלך מצוין של פאטו וכעבור 13 דקות השלים צמד כשהגיע לכדור חוזר מבעיטה של פאטו, העלה את מאזנו ל-5 שערי ליגה העונה וחתם 0:4 קליל לצ'לסי בסיום. בלם אסטון וילה אלן האטון ספג שני כרטיסים צהובים תוך 8 דקות וראה את האדום בדקה ה-85.

בזכות הניצחון טיפסה צ'לסי זמנית למקום התשיעי וחלפה על פני ליברפול כשלזכותה 44 נקודות, שבע נקודות הפרש מהמקום הרביעי המוליך למוקדמות האלופות.

אסטון וילה נותרה רחוקה 9 נקודות הפרש מיוקאסל ומרחק 10 נקודות מסנדרלנד, כך שהאי הולכת ומתקרבת לרדת לצ'מפיונשיפ באופן רשמי.

פדרו. אוסקר ופאטו סידרו לו צמד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי