בלגיה בהלם: קומפאני אישר שלא ישחק ביורו 2016

קומפאני
קומפאני |

בלם סיטי: "יכולתי לרחם על עצמי, אני רגוע". אדן הזאר אמור לשמש כקפטן

(גודל טקסט)

קצת יותר מחודש לפני פתיחת יורו 2016, אחת המתמודדות הבכירות ספגה מכה קשה. וינסנט קומפאני, בלם מנצ'סטר סיטי ונבחרת בלגיה, הודיע שבעקבות פציעתו הוא ייעדר ממשחקי אליפות. 

"אחמיץ את היורו, מבחינתי מדובר בחדשות עצובות מאוד", הודה קומפאני בעמוד הפייסבוק שלו. "יכולתי לעמוד פה ולרחם על עצמי. יכולתי לחשוש לעתיד הקריירה שלי, כמו שאחרים אולי היו עושים. יכולתי לוותר, אבל זה לא אני. אני זה שקובע את העתיד שלי". 

"יש תמונה גדולה יותר ואכשל רק אם לא אצליח לראות אותה", המשיך הבלם הפצוע. "אני פועל ולוחם ואם גם אתם כאלה, אז אתם יודעים שעבור אנשים כמונו ההצלחה באה בכל מיני צורות. אנחנו סומכים על עצמנו כשהעניינים מסתבכים. אני מכבד מאוד אנשים שמתמודדים עם אתגרים אישיים בצורה חיובית ורוצה להיות כזה גם בעצמי". 


קומפאני, נפצע מול ריאל מדריד (Gettyimages)

"אני נשאר רגוע וחיובי", סיכם קומפאני. "אמשיך ללכת בדרך שלי. אני סומך על חבריי ועל עמיתי לנבחרת שיצליחו ויעשו אותנו גאים באליפות אירופה בצרפת. אני הופך רשמית לאוהד הכי אדוק שלהם ואהיה שם כדי לתמוך בהם. כתבתי את זה ממיטת בית החולים, אני אף פעם לא מוותר". 

בהיעדרו של קומפאני, ניקולאס לומבארטס, יאן ורטונגן וטובי אלדרוויירלד עשויים לשמש כבלמים, כאשר בסגל של מארק וילמוטס אפשר למצוא גם את ג'ייסון דנאייר שיכול לקבל דקות במרכז ההגנה של הבלגים. מי שעשוי לקבל את סרט הקפטן הוא אדן הזאר, קשרה של צ'לסי.


קומפאני, לא מרים ידיים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי