בלי מסי: ארגטינה ניצחה 1:2 את צ'ילה

|

די מריה ובאנגה כבשו לאלביסלסטה. עוד בבית: פנמה גברה 1:2 על בוליביה

(גודל טקסט)

ליאו מסי סבל מכאבי גב ובהחלטה משותפת עם הצוות המקצועי הוחלט שלא לפתוח בשחזור גמר הקופה אמריקה, אבל גם בהיעדרו ארגנטינה הסתדרה וניצחה 0:2 את צ'ילה משערים של אנחל די מריה ואבר באנגה.

 

מסי על הספסל. סבל מכאבי גב, צפוי לשחק נגד פנמה (AFP)

 

מלבד הפרעוש, חררדו טאטה מרטינו השאיר על הספסל גם את סרחיו אגוארו (נכנס כמחליף בדקה ה-74) במשחק שהתקיים בסנטה קלרה שבקליפורניה. גונסאלו היגוואין פתח כחלוץ בודד אך לא פחות משלושה שחקנים התקפיים מאוד פתחו יחד איתו: אנחל די מריה, אבר באנגה וניקולאס גאיטאן. מנגד אצל אלופת דרום אמריקה פתחו אלכסיס סאנצ'ס וארתורו וידאל.

 

 

ארגנטינה, שמגיעה לטורניר מהמקום הראשון בדירוג העולמי של פיפ"א, לא הצליחה לכבוש במחצית הראשונה, אבל שברה את הסכר עם תחילת המחצית השנייה: בדקה ה-51 אבר טעות גדולה בהגנה הוציאה את האלביסלסטה להתקפה מתפרצת. באנגה מצא את די מריה בעמדה טובה ברחבה ושחקן פ.ס.ז' בעט כדור שחדר לרשת, למרות ששוער ברמתו של קלאודיו בראבו היה חייב לקחת.

 

שמונה דקות מאוחר יותר השניים התחלפו בתפקידים, והפעם די מריה מצא בכדור את באנגה שבעט לשער, הכדור פגע במאוריסיו איסלה, הטעה את בארבו וחדר לרשת. שער מצמק בתופסת הזמן של חוסה פואנסלידה, שנגח לרשת אחרי הרמה מכדור חופשי, לא עזר לצ'ילה.

 

בעקבות ההפסד, אלופת דרום אמריקה עשויה למצוא את עצמה בבית מוקדם מהרגיל, והיא תהיה חייבת לנצח את המשחק הבא שלה נגד בוליביה, בלילה שבין שישי לשבת (2:00, שידור ישיר בספורט1). ארגטינה מצדה תרצה להבטיח את העפלתה לשלב הבא עם משחק באותו לילה נגד פנמה (4:30, ישיר בספורט1), מסי צפוי להיות כשיר.

 

הארגנטינים חוגגים את השער של באנגה (AFP)

 

פנמה – בוליביה 1:2 (צפו בתקציר)

במשחק השני שהתקיים בבית 4 השיגה פנמה ניצחון מפתיע וחשוב מאוד על בוליביה, והעניקה לעצמה הזדמנות טובה להעפיל לרבע הגמר בטורניר הקופה אמריקה הראשון בהיסטוריה שלה.

 

אנשי התעלה פתחו את המשחק בלחץ ועלו ל-0:1 בדקה ה-11 משער מהאוויר של בלאס פרס בתוך הרחבה. בוליביה השוותה בדקה ה-54 משער של חואן ארסה אחרי טעות בהגנה, אבל פריצה גדולה של ארויו המחליף בדקה ה-87 סידרה לפרס מצב נוח מאוד בתוך הרחבה והחלוץ לא התבלבל וכבש את השני שלו.

 

צעד חשוב בדרך לרבע הגמר. פרס חוגג צמד וניצחון עם פנמה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי