בפולין חגגו: "לא קל לסיים בתיקו עם גרמניה"

שחקני פולין בסיום. \עשינו היסטוריה!
שחקני פולין בסיום. \עשינו היסטוריה! | צילום: Gettyimages

"המנשאפט" היתה פחות מרוצה מה-0:0, בואטנג: "אם נמשיך כך לא נגיע רחוק"

(גודל טקסט)

אחד המשחקים המבטיחים ביותר בשלב המוקדם של יורו 2016 אומנם הסתיים ללא שערים, אבל היה רחוק מלשעמם. פולין הצליחה להפתיע את גרמניה כששיחקה טוב יותר ורק החמצות מסמרות שיער כמו זו של ארקדישו מיליק מנעה מהם ניצחון סנסציוני.

 

התיקו טוב לשתי הקבוצות מאחר והן צברו עד כה 4 נקודות והבטיחו מעשית את השתתפותן בשמינית הגמר. עם זאת, כפי שהיה ניתן לצפות, הפולנים היו אלה שהיו מרוצים יותר בסיום. "עשינו היסטוריה! לא כל נבחרת מסוגלת לסיים בתיקו נגד גרמניה ביורו", נכתב באתר "ספורט פולין". גם הכוכב הגדול, רוברט לבנדובסקי, שמח בסיום: אנחנו מרוצים מהתוצאה, אף פעם לא קל לשחק נגד הגרמנים".

 

 

מאמן פולין, אדם נאבלקה, היה מרוצה מהמשחק של שחקניו ולא מתרגש מהיכולת של הכוכב הגדול שלו: "משחק הצוות שלנו היה מצוין. לגבי לבנדובסקי שעוד לא כבש, זה יגיע. בגלל שתשומת הלב של היריבות היא עליו הוא פותח את המשחק לשחקנים אחרים שמגיעים מאחור ועושה עבודה טובה. הוא עובד קשה מאוד עבור הקבוצה".

 

לבנדובסקי. עוד לא כבש (gettyimages)

 

בצד השני היו קצת פחות מרוצים. ב"בילד" כתבו: "גרמניה לא שכנעה, למרות שהתיקו פתח את הדלתות לשמינית הגמר". עם זאת, הסטטיסטיקה לצידה של ה"די מנאשפט", מכיוון שמאז מונה יוגי לב למאמן הנבחרת ב-2006, רק פעם אחת גרמניה הצליחה לסיים עם ניצחון במשחק השני של טורניר גדול – ניצחון 1:2 על הולנד ביורו 2012.

 

בעיתון גם תהו למה בסטיאן שוויינשטייגר לא שותף לדקה למרות שכבש שער מהיר במשחק הראשון נגד אוקראינה (ניצחון 0:2). גם ג'רום בואטנג מתח ביקורת על ההתקפה: "בהתקפה לא זכינו אפילו במאבק אחד. אנחנו יכולים להיות שבעי רצון מהתיקו, אבל אם נמשיך לשחק ככה לא נגיע רחוק".

 

לב. הסטטיסטיקה לצידו (gettyimages)

 

יוגי לב ששמר את הידיים לעצמו הפעם אמר: "אני אף פעם לא מרוצה מנקודה, כי אנחנו רוצים תמיד לנצח והאמת שמנואל נוייר לא היה צריך להדוף כדור אחד רציני. עם זאת, היו לנו מעט פתרונות בהתקפה. כל המשחק שלנו בשליש האחרון של המגרש לא היה טוב. הפולנים הצליחו להציב 9-10 שחקנים מאחורי הכדור בגלל שלא שיחקנו מספיק מהר. הפולנים נערכו לעצור כדורים גבוהים ברחבה ולכן שיחקתי שוב עם מאריו גצה שמשחק על הקרקע".

 

מאטס הומלס שעשה עבודה טובה: "לא יכולנו לשלוט במשחק. הפולנים הגיעו למצבים מסוכנים, אבל לא ניצלו אותם". טוני קרוס סיכם: "חייבים לנצח את המשחק השלישי בבית כדי לעלות מהמקום הראשון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי