בצרפת משוכנעים: רונאלדו סיכם בפ.ס.ז'

CR7. בין מדריד לעיר האורות
CR7. בין מדריד לעיר האורות | צילום: Gettyimages

סוכנו של כוכב ריאל סגר על חוזה עד 2020. החלוץ טרם החליט אם לעזוב

(גודל טקסט)

השבועון היוקרתי "פראנס פוטבול" טען שז'ורז' מנדס, סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, סיכם עבור השחקן את כל תנאיו בפאריס סן ז'רמן.

 

תקופה ארוכה שישנם דיווחים כי ריאל מדריד תשקול למכור את CR7 לאור העובדה כי הקיץ הקרוב הוא אולי ההזדמנות האחרונה למכור אותו בסכומי עתק, אך כריסטיאנו עצמו טרם הבהיר אם הוא כלל מעוניין לעזוב את הבלאנקוס.

 

 

לפי הדיווח, הסוכן סיכם עם האלופה הצרפתית על חוזה עד שנת 2020, במידה שהפורטוגלי יקבל את השיחרור המיוחל מריאל מדריד ובהנחה שזלאטן איברהימוביץ' אכן יעזוב את עיר האורות.

 

Buenos días, aquí tienen la #PortadaAS del 11 de mayo de 2016 pic.twitter.com/gbhMuZHlk2

— AS (@diarioas) May 11, 2016

במקביל, גם העיתון "לה פריזיאן" דיווח על סיכום בעל פה בין הצדדים למקרה שכריסטיאנו ירצה לעזוב את מדריד – אולם דווקא בתקופה האחרונה הפורטוגלי התאושש מפציעות, חוזר לכושר ונטען בספרד כי ריאל שוקלת לשדרג את חוזהו של הבלאנקוס ולהאריכו עד 2020 לפחות.

כמו כן פורסם כי פ.ס.ז' מעוניינת לעונה הבאה בשוער אתלטיקו מדריד, יאן אובלק. בקיץ האחרון הצרפתים צירפו את קווין טראפ, אולם בצוות המקצועי מעוניינים להתחזק בעמדה זו, גם לאור העובדה כי האיטלקי סלבטורה סיריגו יעזוב אחרי שיאבד את מקומו בהרכב הפותח. יש לציין כי למרות הדיווח הנ"ל, ספק גדול אם דייגו סימאונה והקולצ'ונרוס כלל יסכימו להיפרד מאחד ממצטייני העונה.

אובלק. לא ימהרו לשחרר אותו לעיר האורות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי