בקהאם הוא המועמד המועדף על האנגלים

בקהאם במדי הנבחרת. ישוב במפתיע כמאמן?
בקהאם במדי הנבחרת. ישוב במפתיע כמאמן? |

האם כוכב העבר ישוב לשלושת האריות כמאמן? וגם: SMS מטריד מווקר

(גודל טקסט)

אנגליה עדיין לא נרגעה מההדחה המשפילה מבחינתה מול איסלנד בשמינית גמר היורו, אך כבר עוסקת בלית ברירה זהות המאמן שיחליף את רוי הודג'סון.

 

השם החדש והמרתק יש לומר שעלה בתור מועמד לתפקיד מאמן שלושת האריות הוא דייויד בקהאם, הכוכב לשעבר של מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, מילאן, פ.ס.ז' ולוס אנג'לס גלאקסי שלא פשל את האפשרות – אם כי הוא החל מהעונה הבאה יהיה בעלים של קבוצת MLS חדשה במיאמי.

 

 

דוברו של בקהאם לא הגיב לשאלת העיתון "סטאר" אם בקהאם מעוניין בתפקיד, אבל חבר קרוב של בקהאם, כך לפי העיתון, אישר שזו אפשרות שעשויה לעלות על הפרק. בסוכנויות ההימורים היחסים על מינוי בקהאם לתפקיד צנחו מ-1 ל-66 ל-1 ל-33. יורגן קלינסמן, מאמן ארה"ב שרוצה את הג'וב, מועמד ביחס של 2 ל-11 ואחריו מנג'ר הנבחרת לשעבר גלן הודל עם יחס של 1 ל-6.

 

ובמקביל, וכמה לא מפתיע כשמדובר בנבחרת אנגליה לאחר כישלון, נחשפה שערוריה חדשה. בעיתון "דיילי סטאר" פורסם שמגן טוטנהאם, קייל ווקר, שלח הודעת SMS לדוגמנית בשם קרלה האו עוד לפני המשחק הראשון בטורניר נגד רוסיה (1:1) ובה נכתב: "הלוואי שהייתי איתך באיביזה כעת ולא ביורו". ווקר היה בין המצטיינים בנבחרת האנגלית, אך נתן המחשה נוספת לכך ששחקני שלושת האריות נראו לא מחויבים ולא במקרה גם סיימו את דרכם מוקדם מהצפוי.

השערורייה החדשה הקשורה לשלושת האריות (מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי