בריידי: אין לאירלנד שום סיבה לחשוש מצרפת

בריידי. אחרי שכבשתי איבדתי את הנשימה לרגע
בריידי. אחרי שכבשתי איבדתי את הנשימה לרגע | צילום: Getty

האוהדים האירים חגגו את ה-0:1 על איטליה: "כוכבים? לנו יש נבחרת"

(גודל טקסט)

"אין לנו שום סיבה לחשוש מצרפת", אמר רובי בריידי, מגן אירלנד, מיד לאחר שכבש את שער הניצחון (0:1) מול איטליה שהעלה את נבחרתו לשמינית הגמר מול המארחת.

 

"אנחנו מכירים את רוב השחקנים שלהם מהפרמייר-ליג", הוסיף בריידי שחקנה של נוריץ', "והשאר הם שחקנים ידועים ומוכרים בכל העולם. נתכונן למשחק מול הטריקולור (ביום ראשון) כמו שהתכוננו למשחקים הקודמים ואני מבטיח שנבוא מוכנים".

 

 

באירלנד חגגו את השער של בריידי והכתירו את הניצחון על האזורה כאחד הגדולים בכל זמנים, לצד ה-0:1 על אותו איטליה במונדיאל 1994 משער של ריי יוטון.

 

Id love Roy Keane to look at me the way he looks at Martin O'Neill #goalspic.twitter.com/sfbUHJLQfP

— Marsha Williams (@MarshaWilliams8) 23 ביוני 2016

 

"טסתי לרחבה בשארית הכוחות שעוד נותרו לי וקיוויתי שההגבהה תגיע למקום הנכון", שיחזר בריידי, "שמתי את הראש ואחרי שכבשתי אבדה לי הנשימה לרגע, הרגשתי על הירח. אני יודע מה העלייה הזאת אומרת, מה היא מסלמת עבור המדינה שלנו".

 

המנג'ר מרטין אוניל: "תקפנו את איטליה מהפתיחה והיינו ראויים לניצחון. אחרי שהשוער שלהם (סיריגו) לקח שער בטוח מווס הולאהאן חששתי שזה יהיה מסוג המשחקים האלה של 'אילו' ו-'אם' אבל לשמחתי בריידי כבש ועלינו שלב".

 

האוהדים האירים נשארו לחגוג מסיום המשחק ועד אור הבוקר בפאבים של ליל. "אף אחד לא ספר את הנבחרת שלנו ועכשיו אף לא רוצה לפגוש אותנו. אין לנו כוכבים אבל יש לנו נבחרת", אמר אחד האוהדים כשהוא שיכור לחלוטין.  

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי