גזרו קופון: פרצו בזמן והפכו לכוכבים ביורו

גליק
גליק | צילום: Gettyimages

הכשרון הקרואטי, האיסלנדי שהמשיך את המסע, הבלם והוולשי שפגע. מכלום לחלום

(גודל טקסט)

יורו 2016 הגיע לסיומו, ממש צעדים ספורים אחרי הנפת הגביע. לצד הכוכבים הזוהרים והמוכרים, היו כאלה שקטפו רגעים של תהילה והרוויחו לעצמם חוזה במקום שאולי רק חלמו עליו לפני הטורניר. מפולין ועד הונגריה, מוויילס ועד איסלנד, מוכנים?

 

 

קמיל גליק, פולין
הבלם בן ה-28 בילה חמש עונות בטורינו, אך טורניר בו בלט עם ההגנה החזקה של נבחרתו במסע שהסתיים רק בדו-קרב פנדלים סידר לו חוזה חדש. 11 מיליון יורו שילמה עליו מונאקו לטורינו והבלם התמיר (1.90 מטרים) יהיה בעונה הבאה במועדון מהריביירה. ככה זה כשסופגים שני שערים בחמישה משחקים.

 

תומאס מונייה, בלגיה
המגן הימני בן ה-24 שיחק אשתקד עם ליאור רפאלוב בברוז'. ליורו הוא הגיע כמחליף ולא חלם לסיים אותו בכזו הצלחה. משחקים מבריקים באגף ימין של השדים האדומים סידרו לו חוזה לארבע שנים בבירת צרפת במועדון הפאר של פאריס סן ז'רמן. 7 מיליון יורו שהאמירו רק בגלל יורו מוצלח. זה מה שנקרא מחיר ההצלחה.

 

 

OFFICIAL: PSG have signed defender Thomas Meunier from Club Brugge for €6m on a four-year contract. #PSGpic.twitter.com/CzqOWMUnim

— Transfer Central TNC (@TransferNewsCen) July 3, 2016

 

מרקו פיאצה, קרואטיה
הקיצוני הקרואטי לא זכה ליותר מדי קרדיט ביורו החולף, אבל כשקיבל דקות הצליח להוכיח איזה כשרון טמון לו ברגליים. הילד בן ה-21 של דינמו זאגרב כבר לא יהיה שם בעונה הבאה. על הפרק: אינטר, מילאן ואולי אפילו ברצלונה וריאל. הדור הבא של ראקיטיץ' ומודריץ' יגיע דווקא מהאגף.

 


פיאצה מעל חואנפראן, יעשה את זה גם בבארסה או ריאל? (Gettyimages)

קמיל גרוסיצקי, פולין
יש כאלו שמחכים לגיל 28 כדי להגיע לבשלות. כזה הוא גרוסיצקי, הקיצוני של נבחרת פולין. אז נכון שהיו דיווחים לחיזורים מצד מכבי תל אביב, אבל הקשר הפולני ימצא את עצמו קרוב לוודאי עוזב את ראן במחיר גבוה יותר לפרמייר-ליג. הכיוון הוא אברטון ב-10.5 מיליון ליש"ט.

 


גרוסיצקי, לא יגיע לקריית שלום (Gettyimages)

 

אדם נאג'י, הונגריה
ההונגרים הצליחו להפתיע במסע מרשים בבתים ואולי העתיד שלהם יראה הרבה יותר מבטיח עם שחקנים בקבוצות בכירות. הקשר הצעיר של פרנצווארוש האלופה יהיה אחד מהם. הוא טכני וגם יודע לעשות עבודה בהגנה. מארסיי, לסטר, סאות'מהפטון ובנפיקה מסומנות כתחנה הבאה. את קמפיין מוקדמות האלופות לא בטוח שהוא יבלה בהונגריה.

 

יוהאן ברג גודמונדסון, איסלנד
עוד קיצוני לרשימה שכבר הרוויח מקום בפרמייר-ליג בזכות היורו הוא האיסלנדי בן ה-25. הוא נחשב לכשרון באלקמאר, אך מצא עצמו מבלה תקופה אצל גיא לוזון בצ'רלטון, כזו שהסתיימה בירידה לליגת המשנה באנגליה. היורו שוב הבליט אותו וברנלי העולה החדשה תיהנה ממנו בעונה הבאה.

 


המסע של איסלנד השתלם (Gettyimages)

 

האל רובסון-קאנו, וויילס
המסע של וויילס הבליט, בנוסף לגארת' בייל, גם את ג'ו אלן וארון ראמזי המוכרים, אך גם את החלוץ שנחשב די אלמוני לפני הטורניר. 12 שנים ברדינג הספיקו והסיבוב על הגנת בלגיה יסדר לו חוזה כשחקן חופשי בפרמייר-ליג, כשגם גלאטסראיי הטורקית מוכנה לפתוח ארנק.

 

עוד ברשימה תוכלו למצוא את מרקו רוג הקרואטי שיהיה בוודאות במועדון גדול, את רגנאר סיגורדסון האיסלנדי שהוכיח שהוא בלם לרמות הגבוהות ויהיה ככל הנראה בפרמייר-ליג ואפילו את הכשרון הקרואטי, אולכסנדר זינצ'נקו שבאמת זינק מאופה הקטנה ברוסיה למנצ'סטר סיטי. אז אם לא הכרתם, תהיו בטוחים שאתם עוד תכירו.

 


רובסון-קאנו, סיבוב לצמרת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי