גרייזמן: גם באתלטיקו אני רגיל לנצח בקושי

|

הכוכב הצרפתי אחרי ה-1:2 הדרמטי על אירלנד. דידייה דשאן: "נולדנו לסבול"

(גודל טקסט)

כמו בשלב הבתים, גם בפתיחת הנוק-אאוט נבחרת צרפת הייתה רחוקה מאוד מלהרשים, אבל את התוצאות, לפחות בינתיים, היא משיגה. מארחת יורו 2016 נקלעה לפיגור מפתיע מאוד מול אירלנד, אבל צמד של אנטואן גרייזמן סידר כרטיס לרבע הגמר, שם תחכה אנגליה או איסלנד.

למרות הניצחון והמקום בשלב הבא, גם גרייזמן יודע כי זה עלול שלא להספיק ברגע שהיריבה תהיה קצת יותר מאיימת. "זה נכון שאנחנו מתקשים מאוד במשחקים ונצטרך להשתפר בהמשך", הודה החלוץ והתבדח: "אני משחק באתלטיקו מדריד, אז אני רגיל לנצח בקושי".

"אנחנו רגילים לסבול, אבל זה גם הרבה יותר מתוק ככה", הוסיף מאמנו של גרייזמן, דידייה דשאן. "תראו את קרואטיה, כולם אמרו שהיא תגיע לפחות לחצי הגמר ובסוף היא הודחה כבר בשמינית הגמר. המטרה שלנו הושגה. עכשיו נשב ונתרווח על הכיסא ונראה את מי נקבל בשלב הבא".


שיחרר המון לחץ. גרייזמן (gettyimages)

דימיטרי פאייט, הכוכב של הטריקולור בשלב הבתים, הודה לאנשים ביציעי ליון: "האוהדים היו מדהימים, גם כשהיינו בפיגור הם המשיכו לדחוף אותנו קדימה. לספוג שער בדקות הפתיחה זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות, אבל היה לנו מספיק זמן לחזור ובמחצית השניה שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו. אני בטוח שאם נמשיך ככה יהיה קשה מאוד לשחק נגדנו". 

מנגד, האירים סיימו טורניר עם הרבה מחמאות. "אנחנו מאוכזבים וזה טבעי בהתחשב במצב שהיינו בו במשחק הזה וכשאנחנו רואים איזה גולים ספגנו. אם היינו מחזיקים עוד שש או שבע דקות בלי לספוג, ואני יודע שזה הרבה זמן, צרפת הייתה נכנסת ללחץ. הטורניר הזה היה נהדר עבור השחקנים שלנו", סיכם המאמן מרטין אוניל.


הקהל הצרפתי יכול להמשיך לחלום (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי