גרנט: הדשא לא הושקה, אין כסף לסקאוט

גרנט. העלה הרכב משני
גרנט. העלה הרכב משני | צילום: AFP

מאמן גאנה סיים ב-1:1 בבית נגד רואנדה ויצא במתקפה נגד ראשי ההתאחדות

(גודל טקסט)

אברהם גרנט וגאנה סיימו את שלב המוקדמות של אליפות אפריקה 2017 בתיקו 1:1 בבית עם רואנדה. מכיוון שהכוכבים השחורים כבר עלו לאליפות הציב הישראלי הרכב משני. סמואל טטה, חלוץ ליפרינג מוליכת הליגה האוסטרית השנייה, הוליך את המארחת ליתרון בדקה ה-24 בשער בכורה בנבחרת. חאקיזיימנה השווה בדקה ה-83. גאנה סיימה את הבית עם 14 נקודות מ-18 אפשרויות.

 

המאמן התלונן בסיום המשחק על כך ש"כר הדשא היה נוראי, ביקשתי להקשות אותו לפני המשחק אולם בקשתי לא מולאה". הוא אף עקץ את ראשי ההתאחדות כשאמר: "ביקשתי לרגל אחרי אוגנדה, אבל לא היה כסף לסקאוט". פרט לגאנה עלו לאליפות גיניאה-ביסו, זימבבוואה, מרוקו, מצרים, קמרון, אלג'יריה, מאלי, סנגל והמארחת גבון. 52 מדינות היבשת חולקו ל-13 בתים כשזוכות בכל בית עולות ובנוסף שתי הסגניות הכי טובות. האליפות תחל ב-14 בינואר 2017 ותסתיים ב-5 בפברואר.

 

 

מאלי, סנגל והמארחת גבון. 52 מדינות היבשת חולקו ל-13 בתים כשזוכות בכל בית עולות ובנוסף שתי הסגניות הכי טובות. האליפות תחל ב-14 בינואר 2017 ותסתיים ב-5 בפברואר.

 

איהנאצ'ו. שער שלא שינה דבר (Getty)

 

ניגריה ניצחה את טנזניה משער של חלוץ מנצ'סטר סיטי קלצ'י איהנאצ'ו בדקה ה-79 אבל לא תהיה באליפות למרות שסיימה שנייה בבית. למה? כי צ'אד פרשה מהבית וההתאחדות האפריקאית החליטה שלסגניות מבתים של שלוש מאבדות את הזכות לעלות. אתיופיה הגדילה את סיכוייה להיכנס כאחת משתי הסגניות כשניצחה את איי סיישל 1:2. במשחקים שלא קבעו כלום ניצחה קמרון 0:2 את גמביה, אנגולה ומדגסקר סיימו בתיקו 1:1.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי