דה חאה: "לא נחזור שוב על הטעות שעשינו מול גאורגיה"

דה חאה. המאמן צריך לקחת את ההחלטה אם אפתח ביורו
דה חאה. המאמן צריך לקחת את ההחלטה אם אפתח ביורו | צילום: AFP

בספרד לא לקחו קשה את ה-1:0 מול המדורגת 137. הקהל שרק בוז לפיקה

(גודל טקסט)

אומרים שהחזרה הגנרלית נכשלת, ההצגה דווקא מצליחה, אבל הספרדים לא קונים את התיזה אחרי ההפסד 1:0 לגיאורגיה. העיתון "מארקה" כתב: "אור אדום לספרד", בעוד העיתון "מונדו דפורטיבו" בכותרת על פני שני עמודים: "הפסד מדאיג". "הלה רוחה" תנחת היום (רביעי) בצרפת.

 

המאמן ויסנטה דל בוסקה ניסה להגיע: "אין לנו מה להתאבל על ההפסד". הגיאורגים מדורגים רק 137 בדירוג פיפ"א, אבל המאמן שיבח את יכולתם בהגנה ועל כך שניצלו הזדמנות בודדת עבורם כדי לכבוש. "הבעיה שלנו היתה שמסרנו יותר מדי כדי להגיע לעמדות כיבוש. מרגע שאנדרס אינייסטה נכנס השליטה שלנו היתה מוחלטת, אבל עדיין התקשינו למצוא את השער".

 

 

אלברו מוראטה, שצפוי להיות אחד השחקנים המרכזיים של ה"לה רוחה" בטורניר היורו, קיבל מנוחה בשל פציעה בירך. "החלטתי לתת לו לנוח", אמר דל בוסקה, " עדיף שיהיה כשיר לחלוטין למשחק הפתיחה נגד צ'כיה". דקות של חרדה היו גם בעקבות התנגשות הראשיםשל  סרחיו בוסקטס עם שוער גיאורגיה ונזקק לטיפול. הוא סובל מחתך בראשו, אך לא צפוי להחמיץ משחקים.

 

Buenos días, aquí tienen la #PortadaAS del 8 de junio de 2016 pic.twitter.com/12fWTeQmSg

— AS (@diarioas) June 8, 2016

 

דויד דה חאה שקיבל את חולצת השוער הראשון אחרי שאיקר קסיאס שיחק במשחקי ההכנה האחרונים אמר: "כל אחד מ-23 השחקנים בנבחרת צריך לתרום. האם אשחק נגד צ'כיה? המאמן צריך לקחת את ההחלטה". על הטעות בשער של גיאורגיה: "זה היה חוסר מזל ולא נחזור שוב על הטעות הזאת".

 

ג'רארד פיקה שוב ספג שריקות בוז מחלק מהצופים בקהל באיצטדיון בחטאפה מאוהדים כנראה של ריאל מדריד שכועסים על תמיכתו בעצמאות קאטלוניה.

 

לוקאס ואסקס, שרשם הופעת בכורה לא מוצלחת, אמר: "יש ימים כאלה שהכדור לא נכנס". לשאלה אם אינייסטה הוא המנהיג והיה צריך לשחק מההתחלה: "הוא שחקן שעבר הרבה בנבחרת ויש לו יכולת גדולה. זה כבוד גדול לשחק לצידו. אני מרוצה מהיכולת שלי, אבל חבל שזה קרה עם הפסד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי