דונגה וברזיל חוזרים למקום שבו זכו במונדיאל 1994

דונגה צריך את וויליאן בשביל להתחיל חלק את הקופה
דונגה צריך את וויליאן בשביל להתחיל חלק את הקופה | צילום: Gettyimages

5:00: הסלסאו תפתח את הקופה נגד אקוואדור ללא ניימאר, אך עם וויליאן

(גודל טקסט)

22 שנה אחרי שהניף את גביע העולם בכדורגל באצטדיון רוז בול שבפרברי לוס אנג'לס, דונגה חוזר לאותו מקום, הפעם כמאמן נבחרת ברזיל, שתשחק הלילה את משחקה הראשון בקופה אמריקה נגד אקוואדור (5:00, ישיר בספורט1).

 

זכרונות מ-1994 (gettyimages)

 

מרסלו, דוויד לואיס, תיאגו סילבה, דוגלאס קוסטה, קאקה, לואיס גוסטבו, רפיניה, ריקארדו אוליביירה, אדרסון ומעל לכולם ניימאר לא נמצאים בסגל של הסלסאו. כוכב ברצלונה לא ישחק כחלק מהסדר עם אלופת ספרד, במסגרתו סוכם שהוא ינוח בטורניר הזה אבל כן ישחק במדי הנבחרת הלאומית במשחקים האולימפיים שייערכו בריו.

 

 

"כמובן שהיינו שמחים אם ניימאר היה משחק, אבל עדיין יש לנו נבחרת מעולה", התייחס המאמן לשחקנים שנמצאים בסגל שלו. "חלקם מאוד צעירים, אבל גם מאוד איכותיים. זו ההזדמנות שלהם להוכיח שהם ראויים להיות חלק מהסגל גם אחרי הטורניר".

 

למרות שכוכבים רבים לא נמצאים בסגל של דונגה, עדיין צפויים לעלות על הדשא בפסאדונה כוכבים גדולים. הולק וז'ונאס נמצאים בהתקפה, וויליאן, קאסמירו, פיליפה קוטיניו בקישור ולצדו של דני אלבס, שהצטרף השבוע ליובנטוס, נמצאים בהגנה גם פליפה לואיז ומירנדה. גם לוקאס מורה, שנופה מהנבחרת לפני המונדיאל, נמצא בסגל. אחד השחקנים המסקרנים ביותר בסגל של דונגה הוא החלוץ גבריאל ברבוסה בן ה-19, שמוזכר כמועמד לעבור לגדולות באירופה.

 

גם הוא ישחק. אלבס (gettyimages)

 

בשני הטורנירים הקודמים ברזיל לא הצליחה לעבור את רבע הגמר. בית 2 בו היא משחקת מצטלב ברבע עם בית 1 שנחשב לבית המוות, אולם בכל מקרה נראה שרק נס ימנע מהסלסאו לסיים במקום הראשון, לאור העובדה ששתי הנבחרות הנוספות בבית הן פרו והאיטי החלשות.

 

אקוואדור מנגד, שמאז 1997 לא הצליחה לעלות משלב הבתים בקופה אמריקה, נמצאת בכושר נהדר ובמשחקי מוקדמות מונדיאל 2018 היא ממוקמת במקום השני בבית הדרום אמריקאי, בין היתר בזכות ניצחון חוץ יוקרתי על ארגנטינה. בסגל שלה ניתן למצוא את אנטוניו ולנסיה, אנר ולנסיה וג'פרסון מונטרו, שהם השחקנים המרכזיים שלה, לצד וואלטר איובי הוותיק. החלוץ המצטיין פליפה קאייסדו פצוע ולא נכלל בסגל.

 

צפוי לשחק. אנטוניו ולנסיה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי