דיווח: בייל האריך את חוזהו בריאל עד 2021

| צילום: Gettyimages

הוולשי יהפוך למשתכר השני בגובהו במועדון. וגם: סוזה עוזר למכבי ת"א

(גודל טקסט)

המשחקים האולימפיים מאחורינו, כמעט כל הליגות כבר יצאו לדרך ועכשיו הגיע הזמן לליטושים אחרונים בחלון ההעברות האירופי. ספורט1 עם כל ההעברות הרשמיות והספקולציות ברחבי היבשת.

נסגרו

היידוק ספליט נפרדה משחקן נוסף לפני המפגש מול מכבי ת"א. פיורנטינה של פאולו סוזה שוב מעורבת, ואחרי שרכשה את המגן הרבויה מיליץ' כעת היא מצרפת שחקן נוסף של ספליט, החלוץ בן ה-17 יוסיפ מאגניץ' שיהיה הקרואטי השישי בפירנצה.

אנדרסון טליסקה, חלוץ ברזילאי, עזב את אלופת פורטוגל בנפיקה והצטרף לאלופה הטורקית בשיקטאש.

#AndersonTalisca#Beşiktaşpic.twitter.com/iOliHDSGjP

— Beşiktaş JK (@Besiktas) August 23, 2016

דאנטה, בלם באיירן מינכן לשעבר ו-וולפסבורג בעונה האחרונה, עבר לניס הצרפתית ששילמה תמורתו 2 מיליון יורו. 

Bienvenue @dante_bonfim@ogcnice ! pic.twitter.com/S0tbAC6vSl

— OGC Nice (@ogcnice) August 22, 2016

אולימפיאקוס רכשה את קשר צ'לסי מרקו מארין, שחתם לשלוש שנים. היוונים שהודחו על ידי באר שבע ממוקדמות ליגת האלופות שילמו 3 מיליון יורו.

DEAL DONE: Olympiacos have signed Marko Marin from Chelsea for €3m on a 3-year contract. (Source: @olympiacos_org) pic.twitter.com/lbMWocez5N

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) August 22, 2016

המגן השמאלי של אברטון, ברנדון גאלווי, הושאל לווסט ברומיץ' אלביון. 

Happy to have signed for West Brom. Looking forward to the season ahead #Wbapic.twitter.com/WkXL0gnQkm

— Brendan Galloway (@brendan_gallo37) August 22, 2016

הבלם האורוגוואי אמיליאנו ולאסקס בן ה-22 הושאל מאתלטיקו מדריד לבראגה עד סיום העונה.

 

OFFICIAL: Braga have signed Uruguayan centre-back Emiliano Velázquez on loan from Atletico Madrid. pic.twitter.com/JdFjkdnPtv

— Transfer Central TNC (@TransferNewsCen) August 21, 2016

שמועות

ריאל מדריד דואגת לשמור על נכסיה. על פי דיווח ב"מארקה", המזוהה מאוד עם המועדון, גארת' בייל האריך את חוזהו עד 2021. הסופרסטאר הוולשי יהפוך למשתכר השני בגובהו אצל אלופת אירופה, בצוותא עם סרחיו ראמוס ואחרי כריסטיאנו רונאלדו כמובן.

אתלטיקו מדריד רוצה את קשר לברקוזן, הקאן צ'לאנגולו בן ה-22 שמחירו 20 מיליון יורו. ההתעניינות של הקבוצה בשחקן נבחרת טורקיה ולברקוזן החלה לפני שנתיים. הוא חתום עד 2019 בקבוצה מבונדסליגה. 

סביליה רוצה את שוער פ.ס.ז', סלבטורה סיריגו, אחרי שנרתעה ממחירו הגבוה יחסית של שוער ולנסיה דייגו אלבס. האיטלקי איבד את מקומו בהרכב פאריס סן ז'רמן בעונה שעברה אחרי שקווין טראפ הגיע למועדון. 

אוליבר טורס, קשר אתלטיקו מדריד, צפוי לעבור לפורטו בה כבר שיחק בעבר כמושאל.

 

מרטין אודגארד הנורבגי של ריאל מדריד לא יוכל לעבור בהשאלה לראן הצרפתית עקב חוקי פיפ"א. מנכ"ל הקבוצה הצרפתית מיקאל סיבלסטרה הודה כי ייתכן שהוא יגיע בחלון של ינואר, כשיהיה מעל גיל 18.

 

יובנטוס עדיין לא הרימה ידיים בניסיון להנחית את בלז מטווידי מפ.ס.ז'. הקבוצה הצרפתית דורשת 30 מיליון יורו, תחילה היא דרשה לא פחות מ-50, ונראה שבביאנקונרי בסך הכל מנסים להפחית את המחיר עוד יותר לפני שיחליטו לשלם.

 

ז'וזה מוריניו רוצה בכל מחיר את בלם סאות'מפטון ז'וזה פונטה, אבל לפי הדיווחים הנהלת מנצ'סטר יונייטד דורשת ממנו למכור מספר שחקנים כדי לבצע את העסקה. מחירו 12 מיליון ליש"ט, אבל אחרי שהשדים שילמו 89 מיליון ליש"ט על פול פוגבה ההנהלה בוחנת כל ליש"ט. 

פוגבה. ההשקעה בו עולה כעת למוריניו בחיזוק (Gettyimages)

אז מי השחקנים שעשויים לעזוב את מנצ'סטר יונייטד? מרכוס רוחו דחה הצעה של שנחאי SIPG להצטרף ומבוקש כעת במונאקו, כאשר ג דיילי בלינד וכריס סמולינג עשויים להימכר. מבסטיאן שוויינשטייגר המועדון לא מצליח להיפטר.

ארסנל מנסה לרכוש את מגן מונאקו, מרסל טיסרנד הקונגולזי בן ה-23.

מאמן סביליה חורחה סמפאולי רוצה את הצ'ילאני של אינטר, גארי מדל שכבר שיחק בעבר במשך שנתיים במועדון. 

מדל. כבר היה בסביליה ושיתף פעולה עם סמפאולי בנבחרת (Gettyimages)

צ'לסי נאבקת בנאפולי על בלם טורינו, ניקולה מקסימוביץ'. צ'לסי מוכנה להציע עבורו 30 מיליון יורו, אבל לפי דיווחים הוא קרוב יותר לנאפולי. בנוסף הציעה צ'לסי 30 מיליון ליש"ט על אלסיו רומניולי בלם מילאן, אך נדחתה. 

פדרו דלגדו חלוץ פורטוגלי בן 19 ששייך לאינטר ושיחק עד כה בנוער עשוי לעבור לספורטינג ליסבון. הוא עשוי להיות מוצע לספורטינג במסגרת עסקת העברת ז'ואאו מאריו לאינטר ב-45 מיליון יורו.

סאותהמפטון ו-ווסטהאם רוצות את חלוץ יובנטוס סימונה זאזה שמחירו 21.5 מיליון ליש"ט. ביובה מעדיפים רק להשאיל אותו והסיינטס מועדפים על פני הפטישים.

זאזה. היה קרוב לוולפסבורג, ימצא את עצמו בפרמיר-ליג? (Gettyimages)

בורוסיה דורטמונד במו"מ עם יובנטוס לגבי סטפן ליכטשטיינר, שצפוי לעזוב אחרי החתמת דני אלבס.

סים דה יונג שעלה לניוקאסל 1.4 מיליון ליש"ט וסבל במשך שנתיים מפציעות, יעבור בהשאלה לאיינדהובן. 

ווסטהאם הציעה למנצ'סטר סיטי לקחת את ווילפריד בוני בהשאלה לעונה אחת עם אופציה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי