דיווח: דאע"ש מתכנן לתקוף את אוהדי אנגליה

כוחות משטרה בצרפת
כוחות משטרה בצרפת |

בממלכה חוששים שתכניות לביצוע פיגוע המוני יצאו לפועל במארסיי

(גודל טקסט)

החשש מפיגוע ביורו לא יורד מסדר היום. ה"הסאן" פרסם הבוקר (שני) כי אנשי דאע"ש מתכננים לתקוף את אוהדי נבחרת אנגליה במארסיי כשאלה יתכנסו לקראת המשחק נגד רוסיה ב-11 ביוני.

 

המשטרה הצרפתית מצאה טלפון נייד שהיה שייך למתכנן פיגועי בריסל ופאריס, סאלח עבד-סאלם, בו היו כל התכניות האלה מוצפנות. החשש כעת הוא שהחיילים של הארגון בשטח שאי אפשר להגיע אליהם קיבלו כבר את הוראות ההפעלה ומצפים לקיום המשחק כדי לפעול. אנשי ביטחון בריטיים חוששים גם לפיגועים נגד אוהדים שישהו בבארים ובתי קפה לפני המשחק וכמו כן ינסו לפגוע ב"פאן-זון" בעיר.

 

 

"מטרידה אותנו העובדה שהם דווקא ינסו לפעול בשטחים שמחוץ לאיזורים שיהיו מאובטחים כמו האצטדיונים וה'פאן זון'. הם יחפשו אוהדים בכל מקום אפשרי. למצוא פאבים מלאים באוהדים יהיה הדבר הכי קל עבורם. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון הצרפתים", ציין גורם במשטרה באנגליה.

 

עשרות אלפי אוהדים אנגלים צפויים להציף את המסעדות והבארים של מארסיי ואמורים גם לחזות במשחק על מסכי ענק בחוף פראדו המפורסם. האנגלים והעיראקים הפציצו את כוחות דאע"ש בסוריה והם מהווים מטרה עיקרית עבורם לצרכי נקמה.

 

כזכור, בפיגועי התאבדות שזוהו עם אנשי הארגון נרצחו 130 איש בנובמבר החולף בפאריס כשחלקם היו מחוץ לאצטדיון הסטאד דה פראנס בפאריס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי