דיווח: לואיז יחזור לצ'לסי שתשלם 32 מיליון ליש"ט

לואיז. יחזור לצ'לסי?
לואיז. יחזור לצ'לסי? | צילום: Gettyimages

וגם: נאסרי בסביליה, מוסטאפי חתם בארסנל, אקס מכבי ת"א יגיע לליון?

(גודל טקסט)

מחר בלילה ייסגר חלון ההעברות באירופה, 24 שעות לאחר מכן גם יסתיים חלון הרישום למפעלי אופ"א – והיבשת גועשת. ספורט1 עם כל העסקאות שנחתמו, הדיווחים והשמועות רגע לפני שהסגלים מתמלאים.

נסגרו

מעברו של לוקאס פרס מדפורטיבו לה קורוניה לארסנל הושלם סופית. התותחנים שילמו לדפור עבור החלוץ 20 מיליון יורו והוא יחזק את החלק ההתקפי של ארסן ונגר שטען: "הוא לא רק כובש מצויין, אלא יודע לעבוד עם צוות. יש לו חוש לשערים ובעונה שעברה הוא היה מצויין". את עונת 2015/16 הוא סיים עם לא פחות מ-17 שערי ליגה.

We want your messages for @LP10oficial – so send them in using #BienvenidoLucaspic.twitter.com/vt5DtNQ12a

— Arsenal FC (@Arsenal) August 30, 2016


בנוסף, שקודראן מוסטפי חתם רשמית בארסנל ששילמה עבורו לולנסיה 35 מיליון ליש"ט.
 

That's right, it's officially official! #GunnerShkodranhttps://t.co/DbX63Iyp5h

— Arsenal FC (@Arsenal) August 30, 2016


החלוץ הצעיר של צ'לסי פטריק במפורד הושאל לברנלי, והוא לא היחיד שהושאל – גם החלוץ לואיק רמי עזב וישחק העונה בקריסטל פאלאס.

BREAKING: Clarets sign @ChelseaFC striker Patrick Bamford on a season-long loan.#bfcpic.twitter.com/xZ8uaAhEeo

— Burnley FC (@BurnleyOfficial) August 30, 2016


 

NEWS: More on Loïc Rémy's loan move to #CPFChttps://t.co/35R6YrVe9h#WelcomeRemypic.twitter.com/z2klySXsNL

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) August 30, 2016


תומאש רוזיצקי נפרד הקיץ מארסנל וחזר הביתה. היום הוא הוצג רשמית כשחקן ספרטה פראג, יריבת הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית.

The legend is back!

Tomáš Rosický returns to Sparta and signed a 2-year contract ->https://t.co/IzEiC4kgiApic.twitter.com/3pYzUZiI6i

— AC Sparta Prague (@ACSparta_EN) August 30, 2016

שאלקה החתימה את ייבן קונופליאנקה. האוקראיני של סביליה עבר בהשאלה עם אופציה לרכישה ב-16 מיליון יורו. במקביל, האנדלוסים שאלו את סמיר נאסרי ממנצסטר סיטי שתשתתף במרבית שכרו.

 

 

חלוץ רוך חוז'וב ונבחרת פולין שלא שיחק ביורו, מריוש סטפינסקי, עבר לנאנט הצרפתית ששילמה עליו 2.8 מיליון יורו. 

 

Już oficjalnie – Mariusz Stępiński w FC Nantes na 4 lata. Czeka go walka z Bammou oraz Sightorssonem o miejsce. pic.twitter.com/UKAxX2DyKM

— Jakub Golański (@vivelaligue1) August 29, 2016

החלוץ הבלגי סוון קומס עזב את גנט וחתם בווטפורד עד 2021, אולם מיד לאחר מכן הושאל לאודינזה שבעליה ג'יאמפאולו פוצו מחזיק בשני המועדונים.

 

הקשר הארגנטיני ברונו זוקוליני, ששייך למנצ'סטר סיטי ושיחק בשנה שעברה בא.א.ק אתונה רק שני משחקים, הושאל לראיו ואייקנו. 

היידוק ספליט מתפרקת מנכסיה. אחרי ששני שחקנים חתמו בפיורנטינה, גם הקשר-חלוץ טינו סבן-סושיץ' חתם לשנתיים בגנק.

Tino Susic no longer a player of Hajduk! https://t.co/eGc6iLPIrt (text in English) #Hajdukpic.twitter.com/UxCSTs1nBf

— HNK Hajduk Split (@hajduk) August 29, 2016

שמועות

בדיילי מייל נטען שדויד לואיז, בלם פ.ס.ז', בדרך לצ'לסי תמורת 32 מיליון ליש"ט. הברזילאי בן ה-29 שיחק בבלוז במשך שלוש עונות ועזב לאלופת צרפת.

ג'ו הארט כבר הגיע לטורינו ולפי דיווח של סקיי, הוא אמור להיות מוצג כבר מחר. בינתיים הספיק השוער האנגלי להצטלם עם חולצה של הקבוצה.
 

Joe Hart holding up the Torino goalkeeper kit. Although not official, safe to say this is a done now. (Source: Goal) pic.twitter.com/WcnG1ssvOB

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) August 30, 2016


האם אקס מכבי תל אביב יגיע לצרפת? לפי דיווחים, חלוצה של סיון השוויצרית מוסא קונטה מחוזר על ידי ליון שבנוסף מגששת גם אחר חואן איטורבה. הסנגלי שיחק בישראל בעונת 2011/12 בה שותף ב-29 משחקי ליגה וכבש חמישה שערים.

על פי דיווח ב"מארקה" הספרדי, מאוריסיו פוצ'טינו ביקש מראשי טוטנהאם לנסות לרכוש מריאל מדריד את איסקו. האם הקשר המוכשר בדרך לפרמייר-ליג?

שחקן אחר של ריאל מדריד, כרים בנזמה, נמצא גם כן בכותרות. החלוץ הצרפתי מוזכר כמועמד להגיע לפאריס סן ז'רמן, זאת אם אדינסון קבאני יחליט לחזור לנאפולי.

עוד בעיר האורות. יוליאן דראקסלר, הכוכב העולה של הכדורגל הגרמני, צפוי לעבור מוולפסבורג לאלופת צרפת תמורת כ-75 מיליון יורו.

בדרך לבירת צרפת. דראקסלר (gettyimages)

סמיר נאסרי, שלא נמצא בתכניות של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, מועמד להצטרף לסביליה המתחדשת של חורחה סמפאולי.

פאקו אלקאסר היה הסמל של ולנסיה בשנים האחרונות, אבל כעת הוא עומד לעזוב לברצלונה. האוהדים בעיר התפוזים לא אהבו לשמוע זאת, בלשון המעטה, ושרפו את חולצתו.


בוולנסיה שכחו את אלקאסר…

לסטר עומדת בפני עונה ארוכה – תשחק גם בליגת האלופות – ולכן היא מחפשת להעמיק את הסגל. על פי דיווחים, החלוץ איסלם סלימאני והקשר אדריאן סילבה יעברו מספורטינג ליסבון לאלופת האנגלית.

מכבי תל אביב הודיעה על צירופו של וידאר קיארטנסון, אך כעת מתברר כי ההונגרי נמניה ניקוליץ' של לגיה ורשה שהיה מועמד להצטרף עשוי בכל זאת לעבור להאל סיטי מהפרמייר-ליג.

טוטנהאם רוצה את מוסה סיסוקו מניוקאסל אם הוא לא יצטרף ליובנטוס, אך ניוקאסל מתעקשת על 30 מיליון ליש"ט. התרנגולים עדיין מעוניינים בווילפרד זאהה מקריסטל פאלאס, למרות שנדחתה הצעה בסך 12 מיליון ליש"ט. 

זאהה מול יאנסן והתרנגולים. בקרוב ביחד? (Gettyimages)

סרג' גנאברי מארסנל עשוי להיות החתמה מפתיעה של הרגע האחרון בוורדר ברמן, לפי דיווחים בסקיי ספורט גרמניה, אביו של השחקן הודיע שהוא יעבור לבאיירן מינכן ממנה יושאל לברמן. לגנאברי שישה שערים במדי הנבחרת האולימפית של גרמניה.

הצליח בטורניר האולימפי לפני המעבר לבונדסליגה (Gettyimages)

לפי ESPN, מגן ליברפול אנדרה וויסדום בן ה-23, יחתום היום בזלצבורג של אוסקר גרסיה. 

אחרי כל התרועות והחצוצרות לאור בואו של מרקו פיאצ'ה הקרואטי ליובנטוס, מתברר שייתכן שהוא יושאל לסאסואלו. המועדון הקטן שנמצא בקשרים טובים עם יובה מבקש לשאול אותו. הוא חתם ביובה עד 2021. 

ואם כבר יובנטוס, לפי "סקיי" הביאנקונרי הציעו לזניט 15 מיליון יורו עבור אקסל ויטסל, אך זניט דורשת עבור הבלגי 22 מיליון יורו – המחיר הנמוך מכיוון שהוא מסיים את חוזהו בתום העונה.

 

גם ג'ק ווילשר עשוי להגיע ליובנטוס לאחר שדווח כי ביקש מארסן ונגר, מנג'ר ארסנל, לאפשר לו לעזוב ולצבור דקות משחק משמעותיות במקום אחר.

 

ויטסל. יובנטוס לא מוותרת על הבלגי (Gettyimages)

 

מונאקו סרבה להצעה נוספת של ז'וזה מוריניו לרכוש את המגן פאביניו. המנג'ר החדש של מנצ'סטר יונייטד לא רוצה את מתיה דרמיאן האיטלקי שנרכש על ידי לואי ואן חאל. נאפולי, טורינו ורומא ינסו לרכוש אותו ברגע האחרון.

 

ארסנל צפויה להחתים את מיגל אלמירון, קשר נבחרת פראגוואי שמשחק בלאנוס הארגנטינית. לפי ה"סאן" מחירו 11 מיליון ליש"ט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי