דיווחים בברזיל: דונגה יפוטר, רוג'ריו מיקלה יחליף אותו

דונגה. איבד את חדר ההלבשה
דונגה. איבד את חדר ההלבשה |

מאמן ברזיל ישלם את מחיר הכישלון בקופה, מאמן הצעירה ימונה במקומו

(גודל טקסט)

בתקשורת הברזילאית מדווחים שדונגה כנראה סיים את דרכו בנבחרת ברזיל, בעקבות ההדחה המבישה כבר בשלב הבתים בקופה אמריקה. רוג'ריו מיקלה, מאמן הנבחרת עד גיל 23, מוזכר כמחליפו, לפחות זמנית בעת הטורניר האולימפי בריו.

 

בעוד מרקו פולו דל נגרו, נשיא התאחדות הכדורגל הברזילאית, צפוי להיפגש עם המאמן כדי לדון במסקנות הכישלון בטורניר בארה"ב, ולפי כמה תחזיות בסיומה יפוטר דונגה.

 

 

בברזיל מדווחים שהמאמן איבד את חדר ההלבשה ולפחות ארבעה שחקנים התבטאו נגדו ואמרו שלנבחרת אין דרך ואין חזון.

 

לרעת דונגה עומדת גם העובדה שהסלסאו נמצאים רק במקום השישי בבית הדרום אמריקאי במוקדמות מונדיאל 2018, או במילים אחרות בסכנת הדחה ואי השתתפות בטורניר הגביע העולמי.

 

 

Ninguém sabe o que vocês sofrem pra estar aí e defender a seleção, vestir essa camisa é um orgulho e vocês fazem isso com AMOR.. Agora, vai aparecer um monte de babaca pra falar merda, foda se .. Faz parte, futebol é isso !!! SOU BRASILEIRO E TO FECHADO COM VOCÊS 

A photo posted by Nj  neymarjr (@neymarjr) on

 

 

ניימאר, שלא שיחק בקופה אמריקה, אבל יצטרף לנבחרת הצעירה בטורניר בריו בחודש הבא פרסם הודעת תמיכה בנבחרת מבלי להזכיר את דונגה.

 

"מי כמוני יודע כמה זה קשה ללבוש את מדי הנבחרת (בכישלונות)", כתב ניימאר, "עכשיו כל מיני מטומטמים ידברו הרבה זבל. אבל זה הכדורגל ואני ברזילאי ואני אתכם שחקני הנבחרת עד המוות".

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי