דיוויד בקהאם הודה במפגש בלונדון שעסק ביהדות שהוא מרגיש עצמו יהודי. "אני מרגיש כך קודם כל בגלל שסבא שלי (מצד האמא) היה יהודי ובכל פעם שהלך לבית הכנסת הלכתי אתו", אמר כוכב העבר בן ה-41, "אמנם לא גידלו אותי על ברכי היהדות, אבל היא כן הפכה לחלק מהחיים שלי".
העיתון הלונדוני "ג'ואיש כרוניקל" שמפרסם את הדברים הוסיף שבקהאם, שרכש קבוצת כדורגל במיאמי שתחל לשחק ב-MLS ב-2018, הוסיף: "סבא שלי היה הדמות שהשפיעה עלי יותר מכל. לא רק בענייני דת, אלא גם בכל הקשור לכדורגל. "סבי הוא שהחדיר בי את האהבה למשחק והיה הולך אחרי לכל מקום כדי לראות אותי משחק".
הסב עצמו, ג'וזף ווסט, נפטר ב-2009 בגיל 83.
מה דעתך על הכתבה?