דייט שני: צ'ילה בגמר הקופה אחרי 0:2 על קולומביה

צ'ילה חוגגת. שני ניצחונות מרשימים בשלבי הנוקאאוט
צ'ילה חוגגת. שני ניצחונות מרשימים בשלבי הנוקאאוט | צילום: AFP

האדומים ניצחו משני שערי בזק ויפגשו פעם שניה ברציפות את מסי וארגנטינה

(גודל טקסט)

בשנה שעברה הייתה זו צ'ילה שזכתה בגמר הקופה אמריקה לאחר שגברה על ארגנטינה בדו קרב פנדלים בתום משחק ללא שערים, והתסריט עשוי לחזור על עצמו גם השנה לאור העובדה שהשתיים שוב ייפגשו אחת מול השנייה בגמר.

צ'ילה ניצחה הלילה 0:2 את קולומביה במשחק שנערך בשיקגו במזג אוויר חורפי ותזכה להזדמנות להגן על התואר מול האלביסלסטה, שלא זכו בגביע הנכסף מאז 1993 – תואר שבוודאי ליאו מסי רוצה להוסיף לארון הגביעים.

הקולומביאנים עלו לחצי הגמר לאחר 0:0 מול פרו וניצחון בפנדלים, אבל הצ'ילאנים שכבשו שביעייה לרשת של מקסיקו ברבע הגמרן ונאלצו להסתדר ללא ארתורו וידאל המוצהב, פתחו גם הפעם בבליץ ועלו ליתרון כפול כבר בדקה ה-11.

שבע דקות משריקת הפתיחה הלוח התוצאות הראה 0:1 לצ'ילאנים, לאחר שחואן קוואדרדו נגח לכיוון שערו שלו ואפשר לצ'ארלס ארנגיס להכניע את דויד אוספינה מקרוב. תוצאת המשחק נחתמה ארבע דקות לאחר מכן, אז ניסיון הבקעה של אלכסיס סאנצ'ס נעצר בעמוד, אלא שהכדור החוזר הגיע לרגליו של חוסה פואנסלידה שקבע 0:2.

רחוקים ניצחון אחד מלהגן על התואר היוקרתי של יבשת אמריקה (AFP)

אם המצב לא היה מספיק גרוע עבור הקולומביאנים, המחצית השנייה נפתחה באיחור של למעלה משעה בעקבות מזג האוויר הסוער בשיקגו – ומעט לאחר שחודש, בדקה ה-57, נותרה קבוצתו של חוסה פקרמן בעשרה שחקנים לאחר שקרלוס סאנצ'ס ספג צהוב שני ואדום.

גמר הקופה אמריקה בין ארגנטינה לצ'ילה ייערך בלילה שבין ראשון לשני ויועבר בשידור ישיר בשעה 03:00 בספורט1 וב-HD. יום קודם לכן ייערך המפגש על המקום השלישי בין המארחת ארה"ב לקולומביה.

הקולומביאנים לא הצליחו למנוע את שחזור הגמר הקודם (AFP)

ובתנאי מזג אוויר כאלה קשה להאשים אותם (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי