דל בוסקה התפטר, 5 מאמנים מועמדים להחליפו

דל בוסקה
דל בוסקה | צילום: gettyimages

מאמן ספרד: "אולי זה טוב שיתחילו פרק חדש". האדומים מחכים לנקמה

(גודל טקסט)

רדיו "קופה" הספרדי הודיע שהמאמן ויסנטה דל בוסקה החליט סופית לפרוש מנבחרת ספרד ולא יעמוד על הקווים במוקדמות מונדיאל 2018. אחרי ההפסד של ספרד 2:0 לאיטליה וההדחה מאליפות אירופה הוא הכריז שידבר קודם עם נשיא ההתאחדות אנחל ויאר לפני שיפרסם את החלטתו, וגם לא גילה לשחקנים מה ההחלטה. 

כעת נראה כמעט ודאי שדל בוסקה יעזוב. מספר שמות הוזכרו כמועמדים להחליפו. הראשון שבהם הוא ג'ולן לופטגי, מאמן הנבחרת הצעירה בעבר והאיש שפוטר במהלך העונה החולפת מפורטו. בנוסף, גם פאקו חמס (גרנאדה), מאמן בילבאו ארנסטו ואלוורדה, מרסליניו (ויאריאל) וחואקין קפארוס, שלא אימן בעונה החולפת, הוזכרו כאפשרויות.

"אולי זה טוב שיהיה לנבחרת מאמן חדש ויתחילו בפרק חדש. אני מבין שאלה הימים האחרונים שלי כמאמן הנבחרת", צוטט דל בוסקה, שהחליף על הקווים את לואיס אראגונס אחרי מונדיאל 2008 ומאז הוביל את ספרד לזכיה בגביע העולם 2010 וביורו 2012. 


דל בוסקה, מי יגיע במקומו? (gettyimages)

על פי הפרסומים בספרד, חואקין קפארוס כבר דחה הצעות לאמן את ולנסיה, בטיס ואלאבס בתקווה לקבל את המושכות בנבחרת. מדובר באפשרות שנויה במחלוקת מאחר שזהו מאמן שהפסיד ב-37.9% ממשחקיו בליגה הבכירה (570), יותר מאשר ניצח (36.2%). 

בספרד כבר מחכים למפגש הנקמה מול איטליה, שיערך במסגרת בית מוקדמות המונדיאל ב-6 באוקטובר באיצטדיון של יובנטוס בטורינו. עוד קודם לכן ישחקו הספרדים בבית נגד ליכטנשטיין (5 בספטמבר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי