דלה עלי יזומן לשיחה עם הודג'סון, יודח מהסגל?

עלי ויאקוב. חם מזג
עלי ויאקוב. חם מזג |

מאמן אנגליה המאמן בונה על קשר טוטנהאם לקראת היורו, אך יעיר לו על התנהגותו

(גודל טקסט)

רוי הודג'סון, מתכוון להזהיר בחמורה את קשר טוטנהאם, דלה עלי, שנמצא אשם בהתנהגות לא ספורטיבית אחרי שנתפס מכניס אגרוף לבטנו של קשר ווסט ברומיץ' הארגנטיני קלאודיו יאקוב. מאמן נבחרת אנגליה צפוי לערוך עם דלה עלי שיחה נוקבת לפני משחקי ההכנה האחרונים של הנבחרת לקראת היורו 2016 מול טורקיה, אוסטרליה ופורטוגל. עם זאת, הוא לא צפוי לאבד את מקומות בסגל.

 

הודג'סון צפוי לומר לדלה עלי שהפיוז הקצר שלו עלול לגרום לפרובוקציות נגדו ביורו והוא חייב לשמור על עצמו. דלה עלי מיועד להרכב הפותח של הנבחרת והוא נחשב למרות גילו הצעיר (20) לאחד השחקנים החשובים במערך.

 

 

עלי אמור להציג את הטיעונים שלו עד סוף היום (רביעי). הוא אמור להיות מורחק לשלושה משחקים לפחות והדבר מהווה מכה קשה לסיכויים הקלושים ממילא של טוטנהאם לזכות באליפות. אם יורחק לשלושה משחקים הוא סיים את העונה ויחמיץ את המשחקים של טוטנהאם ביום שני בצ'לסי, בבית מול סאות'המפטון ובחוץ נגד ניוקאסל. בעיתוני אנגליה כבר הצמידו לו את הכינוי "מוחמד עלי" בגלל האגרוף.

 

BREAKING: FA charge Dele Alli with violent conduct after off-the-ball incident with Claudio Yacob. More to come. pic.twitter.com/0FsRWor77R

— MailOnline Sport (@MailSport) 26 באפריל 2016

 

הוא הצליח להימלט מעונשים כשדרך על יוהאן קבאיי מקריסטל פאלאס בינואר ועשה דבר דומה לננאד טומוביץ' של פיורנטינה. הוא גם זרק כדור בפרצופו של פטריק ואן אנהולט במשחק נגד סנדרלנד. הצופים באנגליה פספסו את האגרוף שהכניס דלה עלי ביאקוב ברחבה כשהוא נראה מסתובב אליו ומכה בו, אבל רשת NBC האמריקאית צילמה את המשחק והקטע הועלה ברשתות החברתיות.

 

מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, יצא להגנתו וטען ששחקנים יריבים מנסים להתגרות בקשר שלו בגלל שהם יודעים שהוא חם מזג: "הוא קצת שובב ואני דווקא אוהב את המזג הזה", הוסיף. עם זאת, הוא הזהיר בעבר שעלי חייב לרסן את עצמו אם ירצה להתקדם. הקשר נמצא בראדר של ריאל מדריד ששוקלת לנסות לרכוש אותו בקיץ.

 

גם ג'רמיין ג'נס קשר טוטנהאם לשעבר הזהיר את דלה עלי: "הוא יהווה מטרה לשופטים שיפקחו עליו עין. הוא חייב להפסיק עם זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי