האל שבה לפרמייר-ליג בזכות שער של דיאמה

|

הקשר הסנגלי שיגר כדור אדיר לרשת של שפילד וונסדיי, 0:1 בגמר הפלייאוף

(גודל טקסט)

האל סיטי ניצחה 0:1 את שפילד וונסדיי בגמר הפלייאוף וחזרה לפרמייר-ליג אחרי היעדרות בת שנה אחת בלבד. מוחמד דיאמה כבש את השער היחיד לזכות הנמרים בדקה ה-72. 

שפילד וונסדיי, שגברה בדרך לגמר על ברייטון של בירם כיאל ותומר חמד, היא הקבוצה השניה בעשר השנים האחרונות שהגיעה לגמר הפלייאוף מהמקום השישי בליגה. בפעם הקודמת זאת הייתה בלאקפול, שגם עלתה לפרמייר-ליג.

משחק קצבי וחסר פשרות התנהל הערב בוומבלי, אבל שתי הקבוצות לא סיכנו את השער בצורה ממשית בפתיחה. ההזדמנות הראשונה הייתה שייכת להאל סיטי: בדקה ה-29 אבל הרננדס התרומם נהדר אחרי הגבהת הקרן ונגח לשער, אבל קיראן לי הצליח להרחיק מהקו. כעבור חמש דקות הרננדס שוב היה קרוב לכבוש, אך ווסטווד היה במקום ועצר את החלוץ האורוגוואי.

בדקה ה-40 דיאמה עבר בין שלושה שחקני ההגנה של שפילד וונסדיי והדביק כדור לקורה. מחצית ראשונה מסתיימת ב-0:0, אבל עם יתרון קל להאל סיטי.


דיאמה מאפס את הרגל במחצית הראשונה   (Gettyimages)

במחצית השניה המגמה לא השתנתה. בדקה ה-53 מייקל דוסון מצא את עצמו לבד ברחבה אחרי כדור קרן, אבל בעט היישר לגופו של ווסטווד. כעבור ארבע דקות אנדרו רוברטסון החמיץ בשלומיאליות במצב של אחד על אחד, אחרי מתפרצת של הנמרים.

בדקה ה-72 דיאמה קיבל את הכדור ליד קו האמצע התקדם עד הרחבה של שפילד וונסדיי ובעט כדור מסובב לחבורים. הזינוק של ווסטווד לא עזר, 0:1 להאל סיטי.


דיאמה מבקיע את השער החשוב בקריירה    (Gettyimages)
 

את דקות הסיום וונסדיי ביקרה ליד השער של האל, אבל לא הצליחה להגיע להזדמנויות ממשיות. ההגנה של הנמרים, בראשות מייקל דוסון, הרחיקה כל ניסיון של היריבה ושמרה על שער נקי עד הסיום.

יאקופוביץ' ודוסון לא נתנו סיכוי להתקפת וונסדיי   (Gettyimages)

0:1 בסיום להאל סיטי, שמצטרפת לברנלי ומידלסברו שהבטיחו את העליה לפרמייר-ליג בסיום העונה הסדירה. שלושת העולות יחליפו את ניוקאסל, נוריץ' ואסטון וילה שישחקו בשנה הבאה בצ'מפיונשיפ.



אוהדי האל סיטי חוגגים את החזרה לפרמייר-ליג   (Gettyimages) 
 


שחקני שפילד וונסדיי מעכלים את ההפסד  (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי