האתגר של עידן ורד בליגה מלאת פוטנציאל

ימצא מקום ב-MLS? ורד
ימצא מקום ב-MLS? ורד | צילום מסך

נסטה, בואטנג ופרדי אדו מחכים לקשר הישראלי בליגה השנייה בארה"ב

(גודל טקסט)

לצד הכסף הגדול של סין, גם הליגות בארצות הברית מתפתחות ומצליחות למשוך כוכבים. לא בכדי עידן ורד בחר לצאת לעוד הרפתקה מעבר לים כשהצטרף לאוטוואה פורי מליגת המשנה בצפון אמריקה, מדובר הרי בחיים נוצצים ונוחים – ואם אפשר להרוויח כמה דולרים, מה רע?

אז אמנם בינתיים לא מדובר בכוכבים בשיא הקריירה כמו אלו שעוברים למזרח במיליונים, אך שמות כמו סטיבן ג'רארד, אנדראה פירלו, דויד וייה ועוד רבים וטובים כבר גילו את ה-MLS. ועכשיו? גם ליגת המשנה ביבשת מצליחה למשוך שמות.

באוטוואה, בירת קנדה למי שלא בקיא, יפגוש ורד שחקנים ג'וליאן דה גוזמן, לו עבר בליגה הספרדית וגם את מרסל דה יונג, מגן הולנדי-קנדי שגדל בפ.ס.וו איינדהובן והעביר תקופה לא קצרה באאוגסבורג הגרמנית.

גם על הקווים ורד צפוי למפגש מעניין כשמאמנו יהיה פול דלגליש, בנו של אגדת העבר של ליברפול, קני דלגליש. פרצוף מוכר נוסף מליברפול הוא ימצא בעמדת מאמן השוערים כשברוס גרובלאר הגיע להעביר את התקופה הזו בחייו כקנדה הקפואה.

בליגה הזו, הליגה הצפון אמריקאית שמורכבת מ-14 קבוצות, כיכב עד לא מזמן גם ראול. החלוץ האגדי של ריאל מדריד אמנם תלה את נעליו, אך בשורות ניו יורק קוסמוס, שם שיחק, תמצאו את ניקו קראנצ'ר – כוכב בקנה מידה קרואטי, ואחד שבטח יכולים היו לחלום עליו בישראל. אז נכון, הוא כבר בן 32, אבל בשביל להאדיר את הליגה הזו, שם כמו קרנצ'אר זו אחלה אופציה.

והוא לא היחיד. אקס בית"ר ירושלים, פולהאם ולבאנטה, דרק בואטנג, מצא עצמו מגיע לעשות קצת כסף בקבוצה החדשה של הליגה, ראיו, נציגת העיר אוקלהומה. כן דוראנט, יש לך מתחרה בכדורגל.


גם את אקס בית"ר ורד יפגוש (gettyimages) 

במיאמי, לא בדיוק בצפון, אלא במקום הכי דרומי בפלורידה, תמצאו את אלסנדרו נסטה על הקווים ותחתיו שמות כמו דריו צביטאניץ', חלוץ ארגנטיני שכבש לא מעט שערים בליגה הצרפתית ועורר עניין לא פעם במכבי תל אביב. גם מטוזאלם, הברזילאי בן ה-35 שעבר בלאציו ושחטאר דונייצק, העדיף לסיים את הקריירה שלו במזג האוויר הנהדר בסאות' ביץ'.


מחכה לוורד. אלסנדרו נסטה (gettyimages)

ויש גם יוצאי מנצ'סטר יונייטד בקבוצה הקנדית השנייה בליגה, אדמונטון ושחקנים כמו פרדי אדו, שפעם נחשב לפלה האמריקני ומבלה בטמפה ביי אצל השוער הכי מפורסם בארצות הברית, טוני מיולה. אז אמנם ורד לא מצטרף לליגה הסינית, אבל זו בהחלט הזדמנות לעשות חיים וגם לשחק כדורגל בליגה מתפתחת מאוד ואם ירשים, מי יודע אולי יתפוס טיסה ל-MLS. דקל קינן שסרב למינסוטה מאותה הליגה, עוד יתחרט?


קינן, עוד יתחרט שלא עבר למינסוטה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי