הדילמה של וארדי: יצטרך לסכם העברתו עד שבת

|

מנג'ר אנגליה דורש מהחלוץ להחליט תוך 48 שעות היכן ישחק בעונה הבאה

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה נחתה בצרפת לקראת יורו 2016 שייפתח ביום שישי הקרוב, והמנג'ר רוי הודג'סון הורה חד משמעית לג'יימי וארדי לסגור את עסקת ארסנל לכאן או לכאן.

 

וארדי, לפי הדיווחים, סיכם בעל פה בארסנל וירוויח 120 אלף ליש"ט לשבוע, אבל עוד לא חתם בקבוצה ולכן הבוס בשלושת האריות רוצה שהחלוץ יעשה זאת לכל המאוחר עד פתיחת היורו כדי שהראש יהיה נקי למשחקים. באנגליה כבר החלו דיווחים על כך שלסטר תשווה את הצעת התותחנים, והחשש הוא שהחלוץ יהיה טרוד במהלך האליפות.

 

 

ב-2004 היה סיפור דומה עם סטיבן ג'רארד שטען אחר כך כי הוא התלבט בין ליברפול להצעה של צ'לסי, וזה גרם לו לאבד את הריכוז במשחקים. "ככל שאני יודע, כשאתה בנבחרת אנגליה אתה בנבחרת. המועדון זה סיפור אחר ולא צריך להתעסק עם זה ביורו", אמר המנג'ר. 

 

Tuesday's Daily Star back page:
Vardy's Euro vision#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/JVvvYeOQjv

— Nick Sutton (@suttonnick) June 6, 2016

מי שהצליח לגנוב את ההצגה באנגליה היה בלם מנצ'סטר יונייטד, כריס סמולינג שהביא עמו בובת אריה אותה הניח על המזוודה שלו ואפילו הצטלם איתה בצילום הקבוצתי.

 

Excited for the weeks ahead now we are in Chantilly!  #euro2016pic.twitter.com/FV1OKIb72g

— Chris Smalling (@ChrisSmalling) June 6, 2016

 

הכתבים שמלווים את הנבחרת האנגלית מדווחים על סידורי אבטחה חסרי תקדים וחיילים נראים מפטרלים עם נשק בהיכון בכל מוקדי התיירות של פאריס – במגדל אייפל, ברובע מונמרטר ומקומות מרכזיים אחרים.

 

אקינפייב על אנגליה: "כולנו רצינו לקבל אותה בהגרלה"

שוער נבחרת רוסיה, איגור אקינפייב, נראה מחויך לקראת פתיחת היורו. "אנגליה היא החוליה החלשה בבית. כולנו רצינו אותה בהגרלה", אמר שוער צסק"א מוסקבה לקראת משחק הפתיחה של נבחרתו מול שלושת האריות במארסיי בשבת הקרובה (21:50, שידור ישיר בספורט1)

 

"ידענו לפני ההגרלה שאנחנו צריכים לשחק בבית עם מדורגת ראשונה וכולנו הסכמנו שאנגליה הכי מתאימה לנו. אין כאן חוסר כבוד לאנגלים. יש להם שחקנים טובים מאוד, אבל אם אתה רואה מי שאר המדורגות, רובן מועמדות לזכות בטורניר כמו ספרד או צרפת, בלגיה ואחרות. אנגליה נבחרת טובה, אבל אנחנו מרגישים שאפשר להשתוות אליה מבחינה איכותית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי