הדרך ליונייטד סלולה? דיווח: ריאל ירדה מפוגבה

פוגבה
פוגבה | צילום: gettyiamges

הלבנים לא מוכנים לשלם את הסכומים הנדרשים על הקשר. הרננדס לארסנל?

(גודל טקסט)

האם נסללה דרכו של פול פוגבה למנצ'סטר יונייטד? על פי דיווח ב"סקיי ספורטס", ריאל מדריד החליטה לרדת מהאפשרות לצרף את כוכב נבחרת צרפת ויובנטוס, זאת בעקבות הסכומים הגבוהים שנדרשים עבורו. כעת, אם כן, רק הקבוצה המתחדשת של ז'וזה מוריניו במירוץ אחר פוגבה. יתר החדשות משוק ההעברות מחכות כאן.

 

החתמות
ורדר ברמן רכשה מסמפדוריה את ניקולאס מויסנדר תמורת 2 מיליון יורו. הבלם הפיני שיחק בעבר גם באייאקס ואלקמר.

 

ראול אלבנטוסה, ששיחק בעונה שעברה במלאגה, חתם בלה קורוניה.

 

לאגו. מרונאלדו לקפריסין (Gettyimages)

 

אפואל ניקוסיה החתימה את מגן חטאפה הספרדית רוברטו לאגו, ששיחק בעבר שש שנים בסלטה ויגו.

 

בשיקטש החתימה את פבריסיו אאוגוסטו, שוערה לשעבר של לה קורוניה, תמורת מיליון יורו.

 

 

שמועות

חואן מנואל סנאבריה, ילד הפלא האורוגוואי, מתקרב לברצלונה, כך דווח ב"אל מונדו דפורטיבו".  לפי הדיווח שני אנשי בארסה יטוסו לאורוגוואי בימים הקרובים כדי להחתים את הנער בן ה-16, שחקן הכנף השמאלי של נאסיונל. סנאבריה היה בעבר בהתרשמות בליברפול ומחוזר על ידי קבוצות רבות, ביניהן אתלטיקו מדריד, ויאריאל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד.

 

 

על פי "מארקה", חלוץ ריאל מדריד בורחה מאיורל הושאל לוולפסבורג. הוא שיחק בעונה שעברה שישה משחקים במדי הקבוצה הבכירה של הבלאנקוס, תחילה תחת רפא בניטס ובהמשך עבור זינדין זידאן, מהם פתח בשלושה. 

מאיורל רוצה לשחק יותר דקות בעונה הקרובה. השאלה דומה ביצעה ריאל מדריד עם דני קרבחאל ולברקוזן, אבל הכניסה אופציה לרכוש אותו בחזרה ושילמה עבורו 6.5 מיליון יורו. הוא כבש בשנה שעברה 15 שערים ב-29 משחקים בנוער של מדריד.

 

ליברפול מעוניינת באנדרסון טליסקה מבנפיקה. שחקן הכנף השמאלי של אלופת פורטוגל כבש לפני שנתיים תעשה שערים ובעונה שעברה סבל מפציעות רבות.

 

אודיון איגאלו מווטפורד על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד, כך פורסם ב"טיימס".

 

איגלו. בעונה הבאה ילבש אדום? (Getty)

 

ארסנל סימנה את לוקאס הרננדס, בלם אתלטיקו מדריד. הצרפתי בן ה-20 אמור לחזק את המערך האחורי המאכזב: גבריאל הברזילאי ופר מרטסאקר הגרמני לא סיפקו את הסחורה ולורן קוסיילני עשוי לעזוב למועדון אחר.

 

אקסל ויטסל על סף חתימה בנאפולי כך נטען בדווח ב-"סקאי ספורט" האיטלקי. התכולים השוו את הצעת אברטון וישלמו 25 מיליון יורו לזניט סט. פטרסבורג. הקשר הבלגי עצמו ירוויח 2.7 מיליון יורו לעונה.

 

פייר-אמיל הויביירג, כדורגלן באיירן מינכן, קרוב לחתימה בסאות'המפטון. על פי הפרסום ב"קיקר", הקשר הדני בן ה-20, שהיה מושאל לשאלקה בעונה שעברה, יירכש ב-15 מיליון יורו.

 

טוטנהאם הציעה 20 מיליון ליש"ט לבאיירן מינכן עבור מריו גצה והבווארים נוטים לקבל את ההצעה, כך טוען "בילד". גם דורטמונד עדיין בתמונה במגעים להחתמת החלוץ הגרמני הדועך.

 

גצה. ישקם את הקריירה באנגליה? (Getty)

 

ארסנל סימנה את ארדה טוראן, קשר ברצלונה, כך טוען "ספורט" הקטאלוני. "סבאח" הטורקי מוסיף כי גם גלאטסראי ופנרבחצ'ה הטורקיות מגששות בכיוונו.

 

ווטפורד רוצה לרכוש את דריל יאנמט ההולנדי של ניוקאסל. קבוצתו של רפא בניטס, שתשחק בעונה הקרובה בצ'מפיונשיפ, כבר רכשה מגן ימני, את חסוס חאמס מאתלטיקו מדריד.

 

פיוטר ז'ילינסקי ששיחק בעונה החולפת באמפולי בדרך למילאן. גם ליברפול חיזרה אחרי הקשר הפולני.

 

החלוץ הדני, פייר-אמיל הויברג בדרך מבאיירן מינכן לסאות'המפטון עבור 12 מיליון יורו.

 

 

Bayern midfielder Pierre-Emile Hojbjerg to join Southampton, says agent: https://t.co/TeKvkQnzNl#SaintsFCpic.twitter.com/FOwERX1KrO

— Sky Sports Football (@SkyFootball) July 10, 2016

 

אספניול רוצה את פדריקו פאציו מטוטנהאם ומוכנה לשלם לספרס 8 מיליון ליש"ט על הבלם הארגנטיני, שהושאל בעונה שעברה לסביליה.

 

אתלטיקו מדריד רוצה את אקסל ורנר, שוער אתלטיקו רפאלה הארגנטינית. ורנר ישחק באולימפיאדת ריו עם ארגנטינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי