הומלס: "אסור לתת לאיטליה לעלות ליתרון. צריך להוביל"

הומלס
הומלס | צילום: gettyimages

הבלם הגרמני: "התרשמתי מההגנה של קונטה, 3 הבלמים בין הטובים בעולם"

(גודל טקסט)

איטליה העיפה את ספרד במשחק מרשים בשמינית הגמר וכעת גרמניה מחכה לה ברבע. בלם מחזיקת גביע העולם מאטס הומלס אמנם יצטרך להתמודד בעיקר מול שחקני ההתקפה, אבל יודע בדיוק מי השחקנים המשמעותיים ביותר של היריבה.

"אסור לנו לתת לאיטלקים לעלות ליתרון", הדגיש מאטס הומלס בראיון לתקשורת הגרמנית לקראת המשחק. "למדנו שאסור לנו ליפול לפיגור 1:0. במצב כזה הוא יהיו יותר מדי בשליטה. אני בטוח שאנחנו צריכים לשנות את מהלך המשחק בכך שנוביל ראשונים". 

"התרשמתי מאוד מההגנה האיטלקית. לא רק מבונוצ'י, אלא גם מקייליני וברצאלי. כל השלושה הם לחלוטין בין הבלמים הטובים ביותר בעולם", הבהיר הומלס, שנשאל אם הוא טוב ממקביליו האיטלקים. "אני מקווה שאחרי המשחק אהיה במצב יותר טוב מהם כי מריו גומז הבקיע מולם פעמיים". 


הבלמים של איטליה, יחידה מגובשת (gettyimages)

"ניצחנו אותם עם הנבחרת עד גיל 21 ב-2009, ככה שהרקורד שלי מולם מאוזן", התנחם הבלם המנוסה, שעבר לאחרונה מבורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן. "גם נראינו טוב במשחקי ידידות מולם אחרי 2012. יהיה קשה מאוד לנצח אותם". 

נבחרת איטליה מעולם לא הפסידה לגרמניה בטורניר גדול ובמאנשאפט של יוגי לב זוכרים זאת היטב. ביורו 1996 הסתיים המפגש בין הצדדים ב-0:0, בגביע העולם ב-2006 ניצחו האיטלקים 0:2 בהארכה (גרוסו 199, דל פיירו 120) ובאליפות אירופה הקודמת גברו הכחולים 1:2 על הגרמנים.


הומלס, יהפוך את המומנטום במפגשים? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי