החוזה הגדול בהיסטוריה: ניימאר מרוויח יותר ממסי

ניימאר
ניימאר |

הברזילאי סגר עד קיץ 2021 בבארסה ושכרו יצמח ל-25 מיליון יורו נטו בשנה

(גודל טקסט)

כולם חשבו שעוד ייקח זמן עד המהפך, אבל זה כבר איתות רציני. החוזה החדש של ניימאר הופך את הברזילאי לשחקן עם השכר הגבוה ביותר בברצלונה, אפילו יותר מאשר ליונל מסי. הכשרון חתם עד קיץ 2021 וירוויח לא פחות מ-25 מיליון יורו נטו בעונה. 

המשמעות היא ששכר הבסיס החדש של ניימאר גבוה ב-3 מיליון יורו מאשר זה של מסי, שיכול לעקוף את חברו להתקפה אם ישיג את כל הבונוסים בחוזהו. העובדה שהפך לבעל השכר הגבוה ביותר בבארסה עזרה למועדון להשאיר את הברזילאי, שקיבל הצעה שמנה משמעותית מכיוון פאריס סן ז'רמן. 

על פי "מארקה", פ.ס.ז' הציעה לשלם לבארסה את סעיף השחרור בסך 190 מיליון יורו וכן הבטיחה לאביו של השחקן לשלם לבנו 30 מיליון יורו בעונה. לאחר שהובהר כי הסכום הזה לא מספיק כדי להוציא את השחקן מקאמפ נואו, הצרפתים (ובעצם הבעלים הקטארים) העלו את הסכום ל-40 מיליון יורו לעונה. נטו. וגם זה לא עזר. 

"ניימאר ג'וניור וברצלונה הגיעו לסיכום על הארכת ההסכם בין הצדדים ובכך סגרו את החוזה הגדול בהיסטוריה של הכדורגל", הכריז עורך הדין מרכוס מוטה, שמייצג את השחקן. ואגנר ריביירו, עוזרו של האב, הוסיף: "ניימאר הוא השחקן בעל הערך הגבוה בעולם. ברכות לברצלונה". 


פסלו של מסי בבואנוס אירס. נתקע מאחורי ניימאר (AFP)

במסגרת ההסכם בין הצדדים נקבע גם שסעיף השחרור של ניימאר מברצלונה יצמח בהדרגה מדי שנה. הסכום כבר הוקפץ ל-200 מיליון יורו, בשנה הבאה יעמוד על 225 מיליון ובשלוש העונות שלאחר מכן יהיה 250 מיליון יורו. 

לאחר שעסקת צירופו של הבלם סמואל אומטיטי כבר אושרה, בספרד טוענים כי דניס סוארס יוצג בברצלונה ביום רביעי הקרוב. השחקן הכשרוני יחתום ל-4 שנים עם אופציה לעונה נוספת. סעיף השחרור שלו יעמוד על 50 מיליון יורו. 

בינתיים, חבייר מסצ'ראנו התראיין במהלך אירוע חסות בגוואטמלה, והבהיר כי לא יעזוב את המועדון. "אני מקווה שזו תהיה עונה גדולה", אמר הקשר-בלם הארגנטיני. "מקווה להישאר עוד שנים רבות בברצלונה". חוזהו במועדון תקף עד קיץ 2018.


מסצ'ראנו, לא מתכוון ללכת (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי