החלון נסגר: לואיז שב לצ'לסי, באלוטלי בניס

| צילום: הטוויטר של צ'לסי

מעברים ברגע האחרון: לסטר שברה שיא עבור סלימאני, גראיי בוולנסיה

(גודל טקסט)

זה היה חלון ההעברות משוגע. המחירים הרקיעו שחקים והלילה (רביעי) יישמע הגונג במרבית הליגות הבכירות באירופה. ספורט1 ילווה את היום הגדוש עם כל מה שצריך לדעת מקרוב.

 

 

אנגליה

חזרתו של דויד לואיז לצ'לסי מתקרבת. הבלוז הודיעו רשמית על כך שסיכמו עם פאריס סן ז'רמן על רכישתו של הבלם הברזילאי תמורת 32 מיליון ליש"ט. לואיז כבר עובר בדיקות רפואיות וצפוי להיות מוצג ממש בקרוב.

 

Once ennemies … now best friends ? @DavidLuiz_4#WelcomeBackpic.twitter.com/RF3DETj6lL

— Michy Batshuayi (@mbatshuayi) August 31, 2016

הרכש החדש של צ'לסי מיצ'י בטשואיי כבר מתכונן לחזרתו של הברזילאי

עוד לפני חזרתו הרשמית של לואיז, צ'לסי וקונטה התחזקו בשחקן הגנה נוסף. הבלוז הודיעו על החתמתו של מגנה השמאלי של פיורנטינה מרקוס אלונסו, שיעזוב את קבוצתו של פאולו סוזה עבור 23 מיליון ליש"ט.

 

Welcome to Chelsea, Marcos Alonso! #cfcpic.twitter.com/tJInzRoX9S

— ChelseaTalk (@CheIseaTalk) August 31, 2016


אלבארו ארבלואה חוזר לאנגליה. מגן ריאל מדריד לשעבר עבר בדיקות רפואיות בווסטהאם אליה הגיע בהעברה חופשית והוצג רשמית. לפני שעבר לבלאנקוס הוא שיחק בליברפול.

 

BREAKING: World Cup winner @aarbeloa17 signs one-year deal  https://t.co/a2SyNcoef8#WelcomeArbeloa#DeadlineDaypic.twitter.com/aQsgmO4czP

— West Ham United (@WestHamUtd) August 31, 2016


ווסט ברומיץ' החתימה את האל רובסון קאנו שהגיע בתור שחקן חופשי. החלוץ בן ה-27 שכיכב במדי נבחרת וויילס ביורו האחרון שיחק שבע שנים ברדינג וכעת זכה לשדרוג עם העפלה לבמה המרכזית של הכדורגל האנגלי.
 

סטוק הודיעה רשמית על החתמתו של ברונו מרטינס אינדי. הפוטרס השאילו מפורטו את הבלם כשיש להם אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

 

BREAKING | #SCFC sign Bruno Martins Indi on a season-long loan with a view to a permanent deal from @FCPortopic.twitter.com/M5E8AOUsLb

— Stoke City FC (@stokecity) August 31, 2016

 

ג'ו הארט חתם באופן רשמי בטורינו, כך פרסם המועדון. מנצ'סטר סיטי תשאיל אותו לעונה אחת ותשתתף בתשלום שכרו.

 

DEAL DONE: Torino have signed Joe Hart from Manchester City on a season-long loan. (Source: @TorinoFC_1906) pic.twitter.com/gIMOB8He7Y

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) August 31, 2016

 

ג'ק ווילשר השלים מעבר בהשאלה מארסנל לבורנמות', לה נתן עדיפות על פני יובנטוס. קשר נבחרת אנגליה ישחק בדובדבנים במשך עונה אחת.

 

BREAKING: #afcb complete loan signing of @JackWilshere from @Arsenal. Full info: https://t.co/xTW69RueClpic.twitter.com/gZ9usCevme

— AFC Bournemouth (@afcbournemouth) August 31, 2016


סנדרלנד הודיעה רשמית על החתמתו של דידייה נ'דונג בן ה-22 של לוריין, הקשר מגאבון הצטרף לחמש שנים ונרכש עבור 13.5 מיליון ליש"ט. בנוסף הבלגי הצעיר ג'ייסון דנאייר הועבר לחתולים השחורים בהשאלה ממנצ'סטר סיטי.
 

#SAFC have completed the signing of midfielder Didier Ndong from Lorient for 16m euros. #WelcomeDidierpic.twitter.com/S2ptfgv5cw

— Sunderland AFC (@SunderlandAFC) August 31, 2016

לאחר שויתרה על אדריאן סילבה, לסטר השלימה את העברתו של חברו לקבוצה איסלאם סלימאני ושילמה עבורו כ-30 מיליון ליש"ט. בשלוש שנותיו בליסבון רשם החלוץ 82 הופעות ליגה וכבש לא פחות מ-48 שערים, שיצטרף לחברו האלג'יראי ריאד מחרז.

 DONE DEAL! Algeria striker @slimaniislam completes a #DeadlineDay move to Leicester City. #WelcomeSlimanipic.twitter.com/uA9reEVsjd

— Leicester City (@LCFC) August 31, 2016

 

חלוץ מנצ'סטר סיטי, ווילפריד בוני שלא נמצא בתכניות של פפ גווארדיולה מקווה להשלים את מעברו לסטוק ולצאת לפרק חדש ומוצלח בקריירה שלו.

טוטנהאם צירפה את החלוץ הצרפתי, ג'ורג'-קוויין אנקודו אחרי סאגה ארוכה בקיץ. מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא קלינטון אנג'יי המאכזב שלא ממש הרשים מאז הגיע אשתקד.

 

Finally, we are delighted to announce the signing of @gknkoudou from Marseille. #NkoudouSignspic.twitter.com/XZ92CIGU2V

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) August 31, 2016

בנוסף, התרנגולים שחסרים את הוגו לוריס הפצוע הודיעו גם השאלתו לעונה אחת של השוער פאו לופס מאספניול.

הקרב המטורף בין טוטנהאם ואברטון על מוסא סיסוקו הסתיים. ניוקאסל סיכמה עם התרנגולים על רכישתו של הקשר שחתם על חוזה עד לשנת 2021 תמורת 30 מיליון ליש"ט. הסיפור עם המועדון מליברפול היה כבר כמעט סגור וכבר הכינו עבור סיסוקו את הבדיקות הרפואיות, אבל לפי הדיווחים, ברגע האחרון הוא כיבה את הטלפון ונסע ללונדון.
 

@MoussaSissoko has signed a contract with the Club until 2021 and will wear number 17! #SissokoSignspic.twitter.com/uXr2239hI9

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) August 31, 2016


האחים פוגבה בפרמייר-ליג? בעוד פול המפורסם מככב ביונייטד, סנדרלנד סימנה את אחיו, פלורנטין שרק לאחרונה ביקר בארץ עם סנט אטיין.

 

אברטון הגיעה לסיכום בעל פה עם נאפולי על העברתו של חלוץ נבחרת איטליה, מאנולו גביאדיני. עם זאת, החמורים עדיין מחפשים מחליף בעמדת החוד, מה שיכול להפיל את העסקה. בהמשך ישיר לכך או שלא, מדווחים אף כי אברטון קרובה להשלים את צירופו של יאסין בראהימי מפורטו עבור 35 מיליון יורו.

 

מעבר לפרמייר-ליג ממש בדקה ה-90? (Gettyimages)

 

סוכנו של קשר לאנוס מיגל אלמירון אישר כי ארסנל הגישה הצעה לרכוש את השחקן.

 

קרבאליו. מחכים להצעה טובה יותר? (gettyimages)

 

ספורטינג ליסבון דחתה את הצעתה של ווסט ברומיץ' לרכוש את וויליאם קרבאליו עבור 28 מיליון יורו.

 

מנצ'סטר סיטי הגישה הצעה בסך 43 מיליון יורו עבור חלוצה הצעיר של מונאקו קיליאן אמבאפה, אך נענתה בשלילה.

 

ברייטון, קבוצתם של תומר חמד ובירם כיאל, חיזקה את ההגנה כשהשאילה לעונה את המגן השמאלי של ווסט ברומיץ', סבסטיאן פוקניולי.

 

In case you missed it late last night. #bhafc Seagulls bag Sebastien Pocognoli to bolster options at the back https://t.co/6OpcGEjk1V

— Andy Naylor (@AndyNaylorArgus) August 31, 2016
 

מידלסבורו הודיעה על חתימתו של אדאמה טראורה מאסטון וילה. שחקן האגף שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה הגיע ירד עם הוילאנס בעונה שעברה לצ'מפיונשיפ וכעת מצטרף לעולה החדשה לפרמייר-ליג.
 

CONFIRMED | #Boro have signed Adama Traore from @AVFCOfficial! #DeadlineDay. Full story – https://t.co/p68lmmHPefpic.twitter.com/OMYiMzVcKZ

— Middlesbrough FC (@Boro) August 31, 2016

ספרד

לאחר שנתיים במילאן דייגו לופס חזר לספרד. השוער ששיחק בעבר בריאל מדריד, ויאריאל וסביליה עבר בהשאלה לאספניול שתהיה תחנתו החמישית בקריירה.

Diego López, desè fitxatge #RCDE.

¡Bienvenido, #DiegoLópezPerico! https://t.co/uanPO3mrUepic.twitter.com/aMIP0poS3h

— RCD ESPANYOL OFICIAL (@RCDEspanyol) August 31, 2016


רגע לפני סיום החלון ובניגוד לשמועות, איסקו סתם את הגולל לגבי עזיבת ריאל מדריד לאחר שנשאל על עתידו ואמר: "אני נשאר, אני נשאר". הקשר היה מחוזר כזכור על ידי טוטנהאם כשגם אוהדי מלאגה פתחו בקמפיין על מנת להחזיר אותו שלוש שנים לאחר שעזב לבלאנקוס.
 

Fin al culebrón Isco: "Me quedo" https://t.co/XK5xOCecX2pic.twitter.com/qEzTkT5mGk

— AS (@diarioas) August 31, 2016


שלושה חברים חדשים לעומר אצילי. גרנאדה הודיעה רשמית על החתמתם של אלברטו בואנו מפורטו, ארטיום קראבץ' שהגיע בהשאלה מדינמו קייב, המגן השמאלי הצרפתי פרנק טאבאנו ושחקנה הבלגי של בנפיקה מהדי קרסלה גונסלס.


.@Albertobueno15 , un goleador de regreso a @LaLigahttps://t.co/bUjX2KAONA#AlbertoBuenoNazari#LaLigaTransferspic.twitter.com/ZT6I0qtdT0

— Granada C.F. (@GranadaCdeF) August 31, 2016

 

ולנסיה הודיעה רשמית על החתמתו של אליקים מנגלה שהגיע ממנצ'סטר סיטי בהשאלה לעונה.
 

DONE DEAL: Valencia have signed Eliaquim Mangala on a season long loan from Man City. pic.twitter.com/0v6NDhoQzB

— Transfer DeadlineDay (@TransferRelated) August 31, 2016

 

עוד אצל העטלפים, אסיקיאל גראיי הצטרף לפאקו אייסטרן וחבורתו וחתם על חוזה עד לשנת 2020.

 

אתלטיקו מדריד שפתחה את העונה בצורה חלשה, מנסה להעמיק את מצבת החוד ועל הפרק חלוץ מונאקו תומאס לאמר. על פי הל'אקיפ הקולצ'ונרוס תשקיע 20 מיליון יורו בחלוץ בן ה-20.

 


למאר, הפתרון של צ'ולו? (Gettyiamges)

 

סביליה שנפרדה מייבן קונופליאנקה שהושאל לשאלקה, צירפה את סמיר נאסרי בהשאלה לעונה. הצרפתי כבר מזמן מחוץ לרוטציה של פפ בסיטי וכעת הצטרף רשמית.

 

Done Deal: Samir Nasri joins Sevilla on a season-long loan pic.twitter.com/pLlcaVlTLB

— 101 Great Goals (@101greatgoals) August 31, 2016


עוד בגזרת סביליה, סלבטורה סיריגו הוצג רשמית. השוער הצרפתי הגיע בהשאלה למועדון האנדלוסי מפאריס סן ז'רמן.
 

Salvatore Sirigu: "Competition for the starting goalkeeper spot is always good" #SevillaFCpic.twitter.com/Mcn8RJKpK2

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) August 31, 2016


איטליה

בנסיון אחרון להתחזק, לאציו החתימה את הספרדי לואיס אלברטו. הקשר היה שייך לליברפול בשלוש השנים האחרונות, אבל לא מצא את מקומו תחת ברנדן רוג'רס ולאחר מכן גם אצל יורגן קלופ והושאל למלאגה ודפורטיבו לה קורוניה.
 

מילאן הודיעה על השאלתו של מתיאס פרננדס. הרוסונרי שילמו עבור הקשר חצי מיליון יורו כשיוכלו בתום העונה לרכוש אותו.


כבר היה נראה שססק פברגאס יישאר בצ'לסי, אבל לפי דיווחים חדשים שמתפרסמים באירופה רגע לפני סגירת החלון, מילאן מעוניינת להשאילו עד תום העונה עם אופצית רכישה.
 

קשר נבחרת בלגיה וזניט, אקסל ויטסל לא יגיע ליובנטוס. שני הצדדים ניסו לגשר על הפערים בסכומים, אבל לא הצליחו להגיע להסכמה והבלגי יפגוש את מכבי תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית.

 

Axel Witsel to #Juventus! €18M€ + add ons to Zenit, tomorrow he'll have medicals in Italy. Agreement reached. #transfers

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) August 30, 2016

 

כל הסימנים מצביעים על כך ששטפן ליכשטיינר יעזוב את יובנטוס עד תום החלון. אינטר מראה הכי הרבה עניין במגן של אלופת איטליה, אך ראשי המועדון מעוניינים שיעבור לקבוצה מחוץ לאיטליה, כאשר דורטמונד ומונאקו גם נמצאות בתמונה. השווצרי צפוי לעלות כ-12 מיליון יורו. גם פאביו קונטראו על הכוונת של הנראזורי, אך המהלך דורש גם את הסכמת מונאקו וגם את הסכמת ריאל מדריד לה שייך הפורטוגלי.


שידור חוזר מהעונה שעברה: יובנטוס הודיעה רשמית על השאלתו של חואן קואדראדו מצ'לסי לעונה אחת. הקולומביאני שהגיע גם בעונה שעברה לביאנקונרי ועזר להם לזכות בדאבל שני ברציפות, ימשיך לעונה נוספת בסיומה יחזור שוב לבלוז.

 

BREAKING: Juan Cuadrado has joined Juventus on a season long loan. #Deadlinedaypic.twitter.com/gd5H3ZdGht

— Transfer News (@TrustyTransfers) August 31, 2016


גרמניה

כוכב נבחרת גרמניה במשחקים האולימפיים בריו סרג' גנאברי עזב את ארסנל וחזר הביתה. ורדר ברמן רכשה את החלוץ מהתותחנים תמורת 6 מיליון יורו.
 

OFFICIAL: Bremen complete the signing of Serge Gnabry from Arsenal. #SVW#AFCpic.twitter.com/ifsT6hYM1S

— Bundesliga Spotlight (@BundesligaSpot) August 31, 2016

 

בלם סטוק, פיליפ וולשיד הגרמני בן ה-27 הושאל לוולפסבורג עם אופציית רכישה.

 

ומה עם היתר?

מריו באלוטלי ממשיך בדרכו אל התחתית. לאחר שלא כבש שער מאז ספטמבר 2015, החלוץ האיטלקי חתם לשנה בניס ללא תמורה, כשרק לפני שנתיים ליברפול שילמה עליו לא פחות מ-16 מיליון ליש"ט. 

 

#BenvenutoMariopic.twitter.com/gxwatH7xDm

— OGC Nice (@ogcnice) August 31, 2016


חלוץ נבחרת איסלנד במסע הנפלא ביורו 2016, קולביין סיגורת'סון הושאל לעונה מנאנט לגלאטסראיי.

 

DONE DEAL: Galatasaray have signed Kolbeinn Sigþórsson on a season-long loan deal from Nantes.

So good in the air. pic.twitter.com/X5uwHBXbfF

— Squawka News (@SquawkaNews) August 30, 2016


לזאר מרקוביץ' חזר לפורטוגל. הסרבי שהגיע לליברפול מבנפיקה עשה את הדרך בהשאלה דווקא לספורטינג.

#OMundoSabeQue@LMarkec50 é verde e branco! #BemvindoMarkovicpic.twitter.com/XhnYlZdNbf

— Sporting CP (@Sporting_CP) August 31, 2016

הקשר הטורקי-שווייצרי של לסטר, גוקאן אינלר, חתם לשלוש שנים בבשיקטאש.

 

DEAL DONE: Beşiktaş have signed Gökhan Inler from Leicester City on a 3-year deal. (Source: @Besiktas) #DeadlineDaypic.twitter.com/Rfw4fLoalk

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) August 31, 2016

 

החלוץ המבטיח של קון, אנדי דלור, טס למקסיקו במטרה לחתום בטיגרס.

 

מונאקו נפרדה משני שחקנים שאיבדו את מקומם בהרכב. הברזילאי ואגנר לאב עזב לאלניהספור הטורקית ומרסל טיסראנד עבר לאינגולשטאט של אלמוג כהן.

 

שבעה חודשים בארצות הברית הספיקו לנייג'ל דה יונג שחוזר לאירופה. גלאטסראיי הודיעה על החתמו של הקשר ההולנדי לשנתיים.
 

Welcome to Galatasaray, @NDJ_Official! pic.twitter.com/Zd8NKDrEZ1

— Galatasaray EN (@Galatasaray) August 31, 2016
 

אלקמאר, יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, הודיעה על החתמתו של ההולנדי ממוצא מרוקני איליאס בל חסאני בן ה-23 שנרכש מאלקמאר. מדובר בקשר שמאלי שבעונה שעברה כבש שמונה שערים.
 

AZ legt Bel Hassani vast tot 2021. Later meer op AZ.nl. #WelkomIliass #18 #AZ#DeadlineDaypic.twitter.com/pCjl36zXd9

— AZ (@AZAlkmaar) August 31, 2016

 

חבר חדש הצטרף למונס דאבור ברד בול זלצבורג. המועדון האוסטרי הודיע על השאלתו של אנדרה ויסדום מגנה של ליברפול.
 

Andre Wisdom wird die Nummer 47 tragen. NEWS: https://t.co/gYIyKYJ3vs#ServusInSalzburgpic.twitter.com/x1t8PXcUve

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) August 31, 2016
 

חמזה בארי, קשר הפועל תל אביב ומכבי נתניה בעונה החולפת חתם רשמית בהיידוק ספליט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי