היו עשר: 0:3 לארגנטינה על בוליביה בדרך לרבע

לאבסי חוגג על בוליביה בדרך לפסגת הבית
לאבסי חוגג על בוליביה בדרך לפסגת הבית | צילום: AFP

מסי עלה כמחליף, אך לאמלה ולאבסי דאגו לניצחון קליל. וגם: 2:4 לצ'ילה

(גודל טקסט)

משחק לפרוטוקול או לא, נבחרת ארגנטינה הגיעה הלילה לסאיטל ללא כל כוונה לרחם על בוליביה. גם בהרכב משני, ללא ליאו מסי ב-11 לאכזבתם של מיליונים בבתים ואלפים ביציעים, האלביסלסטה ניצחה 0:3 קליל בדרך לרבע הגמר וסיימה את שלב הבתים במאזן נפלא של 1:10.

בשלב הבא ארגנטינה תפגוש את ונצואלה והמאמן טאטא מרטינו פתח בהרכב משני כדי לאפשר לכוכביו להתאושש לקראת ההמשך, ועל כן ערך שישה שינויים ואפשר מנוחה לחאבייר מסצ'ראנו, מרכוס רוחו וגם לליאו מסי שעלה במחצית במקום גונסאלו היגוואין. סרחיו אגוארו ניצל זאת כדי לפתוח לראשונה בקופה סנטנריו וגם אסקיאל לאבסי זכה לקרדיט בהרכב ואף הכפיל את היתרון ובישל קודם לכן.

כבר בדקה ה-13 עלתה האלביסלסטה ליתרון הראשון הודות לביצוע נפלא של אריק לאמלה בכדור חופשי, שתי דקות בלבד חלפו עד שלאבסי קבע 0:2 ותוצאת המשחק למעשה נחתמה כבר אחרי 32 דקות, אז לאבסי גם בישל לויקטור קואסטה, בלם אינפנדיינטה.

מסי נראה משועשע על הספסל במחצית הראשונה (AFP)

אחרי ההפסקה כאמור הפרעוש שותף ל-45 הדקות הנוספות, אבל הקצב נרגע לחלוטין ונראה שגם הכוכב הכי גדול שמר כוחות להמשך והסתפק בניצחון קל לקראת רבע הגמר (ראשון, 02:00).

חצי שעה לקח להם לסיים את המשחק (AFP)

במשחק הנוסף של הבית, צ'ילה ניצחה 2:4 את פנמה מצמדים של אדוארו וארגס ואלכסיס סאנצ'ס וסיימה במקום השני ותפגוש את מקסיקו במשחק המרכזי של שלב שמונה האחרונות (לצפייה בתקציר לחצו כאן).

פנמה כבר עלתה ליתרון מפתיע בדקה החמישית משער של מיגל קמארגו, אך וארגס הפך עד המחצית וגם בישל לאלכסיס את השלישי, אבדיאל ארויו רק צימק ודקה לסיום חתם קשר ארסנל את תוצאת המשחק.

אלכסיס עם וארגס. התעוררו בדיוק בזמן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי