היום שאחרי קסיאס: "דה חאה סיפק את הסחורה"

דה חאה. סוף עידן קסיאס?
דה חאה. סוף עידן קסיאס? | צילום: Gettyimages

ספרד מרוצה מחילופי הדורות בשער. דל בוסקה: "אדוריס השתלב כאילו הוא כאן שנים"

(גודל טקסט)

דויד דה חאה גרף את כל המחמאות מהתיקו 1:1 של ספרד באיטליה. עיתוני מדריד, ששוער מנצ'סטר יונייטד מוזכר (שוב) כמועמד להגיע בריאל בקיץ, הכתירו אותו כמצטיין במשחק ומארקה כתב בכותרת המשחק: "דה חאה סיפק את הסחורה".

 

המאמן ויסנטה דל בוסקה התייחס בסיום לכך שפתח עם דה חאה במקום איקר קסיאס, שוער פורטו: "ההופעה של דה חאה היתה טובה, מדויקת ואנחנו מרוצים ממנו. עם זאת, יש לנו שלושה שוערים טובים בנבחרת (השלישי סרחיו ריקו מסביליה)".

 

 

אריץ אדוריס, חלוץ בילבאו, הפך לשחקן השלישי הכי מבוגר שכבש שער בכורה לספרד – 35 שנים ו-42 יום. חוסה מאריה פנה עשה זאת בגיל 35 ו-222 יום, אלפרדו די סטפנו היה בן 35 ו-142 יום.

 

דל בוסקה אמר על אדוריס: "אריץ השתלב בצורה מושלמת במשחק של הנבחרת כאילו שהוא שיחק אתנו שנים. אהבתי את השילוב שלו עם אלברו מוראטה".

 

אינסנייה. "שמח שנפתרו אי ההבנות עם קונטה" (Gettyimages)

 

קונטה: השער של אדוריס הובקע מנבדל

מנגד טען מאמן איטליה, אנטוניו קונטה, שהשער של אדוריס הובקע מעמדת נבדל: "השופט לא היה צריך לאשר את השער של אדוריס, התיקו מקפח אותנו. לגבי הנבחרת שלי, לא יכולתי לבקש יותר מהשחקנים. עלינו רק להמשיך כך, בעבודה הקשה ובנחישות"

 

באיטליה היו מרוצים מיכולתו של לורנצו אינסנייה שעלה כמחליף.  חלוץ נאפולי לא שיחק מאז מונדיאל 2014 בגלל סכסוך עם קונטה. "פתחתי פרק חדש בנבחרת. אני שמח שנפתרו כל האי הבנות שהיו עם קונטה". מרקו פארולו: "אם נשחק ביורו עם אותה רוח התלהבות יהיה לנו מה לומר באליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי