הכוכב זה אתה: שחקנים שחייבים לקבל קרדיט

כוכב נולדים
כוכב נולדים |

רנאטו תכשיט, דמבלה כבר השפיל את יונייטד ולפפ יש יהלום ניגרי. העונה מתקרבת

(גודל טקסט)

הכדורגל העולמי מתעסק בימים האחרונים בהעברות ענק של כוכבי על כמו פול פוגבה וגונסאלו היגוואין, אבל כמובן שבגדולות של אירופה מתפתחים להם כישרונות שאם רק יסמכו עליהם, זו תהיה עונת הפריצה שלהם. מגווארדיולה עד לסימאונה – הנה העצות שלנו.

 

 

אוסמאן דמבלה (דורטמונד)
גיל: 19
המסלול: 14 מיליון יורו מראן
העתיד: אם עד שישי האחרון לא ראיתם אותו, כנראה שלא יכולתם להתעלם מהשער הנהדר שלו ב-1:4 של דורטמונד על יונייטד בגביע האלופות. הוא היה מבוקש בברצלונה, ליברפול, באיירן מינכן וקבוצות אחרות, אבל דורטמונד פעלה ראשונה והחתימה את הכישרון הענק מראן שהרשים עם 12 שערים ב-26 משחקים ובישל חמישה בליגה הצרפתית. "הבילד" כינה אותו "סופר טאלנט", המנג'ר המקצועי מיכאל צורק הסביר: "הוא יכול לשחק בכל תפקיד בהגנה ובאחד על אחד הוא פשוט מושלם". הרכש יוכתר בהצלחה, תהיו בטוחים.

 


דמבלה משאיר אבק ליונייטד (Gettyimages)

 

קלצ'י איהנאצ'ו (מנצ'סטר סיטי)
גיל
: 19
המסלול: 350 אלף ליש"ט מהאקדמיה של טרה ברברי בניגריה
העתיד: הוא הסנונית המשמעותית הראשונה לאקדמיה המפוארת שנבנתה בעידן הכסף של סיטי. כישרון מתפרץ ענק, רגל שמאל קטלנית ונתונים מפחידים. בכל זאת 14 שערים בכל המסגרות בגיל כזה ובמועדון עם כאלה ציפיות מעיד על משהו, לא? באנגליה כבר נכתב כי לפפ גווארדיולה מצפה דילמה אחרי שהניגרי הצעיר הרשים במהלך ההכנה. הוא אפילו ויתר על המשחקים בריו בשביל לקבל קרדיט. אם פלגריני לא הבין מה יש לו ביד, פפ יהיה חייב לעשות זאת.

 


איהנאצ'ו בפעולה, פפ ייתן לו קרדיט? (Gettyimages)

 

ז'אן-קווין אוגוסטן (פאריס סן ז'רמן)
גיל: 19
המסלול: הגיע מקבוצת הנוער של בולון
העתיד: הדבר הבא בכדורגל הצרפתי שמגדל כישרונות בלי סוף מגיע מהאלופה. מלך השערים של יורו עד גיל 19 להט כל הטורניר וסיפק ביצוע מלוטש גם בגמר נגד איטליה בו הביסה הטריקולור 0:4 את היריבה. לורן בלאן נתן לו מעט קרדיט למרות שכינה אותו חלוץ מושלם, אם אונאיי אמרי ילך על מסלול מעט שונה זו יכולה להיות העונה שלו, או לפחות עונת הפריצה. עם מספרים טובים מאלו של מרסיאל, לקאזט וגרייזמן בנבחרות הצעירות של צרפת, יש לכם ספק?

 


אוגוסטן, בפאריס מצאו יורש לזלאטן (Gettyimages)

 

רנאטו סאנצ'ס (באיירן)
גיל: 18
המסלול: 40 מיליון יורו מבנפיקה
העתיד: אם לא נחשפתם לכישרון והראסטות בן ה-18 עד היורו, כנראה שלאחריו נשארתם פעורי פה. מוריניו התעקש אבל באולד טראפורד פיספסו. 40 מיליון יורו שילמה באיירן מינכן על התכשיט שיודע לעשות הכל בקישור. מקשר תוקף ועד לחילוצי כדורים. אין ספק שבבירת בוואריה עוד יקצרו פירות והאוהדים של באיירן כבר מחכים להפיכתו לאחד מאהוביהם.

 


מגיע כאלוף אירופה (Gettyimages)

 

דמאראיי גריי (לסטר)
גיל: 20
המסלול: 3.7 מיליון ליש"ט מבירמינגהאם
העתיד: הגיע במהלך חלון ההעברות של אשתקד והיה שותף לעונה ההיסטורית של השועלים. הקיצוני המוכשר בן ה-20 מלא בטכניקה וקטף בחצי עונה את תואר השחקן הצעיר של אוהדי לסטר. לפי ההכנה הוא מגיע חד לעונה הנוכחית וקלאודיו ראניירי יכול ליהנות מעומק ועתיד ורוד של שחקן הכנף של הנבחרת הצעירה של אנגליה.

 


תוספת כוח מהאגף, גריי (Gettyimages)

 

דיוגו ז'וטה (אתלטיקו מדריד)
גיל: 19
המסלול: 7.2 מיליון יורו מפאשוס פריירה הפורטוגלית
העתיד: החלוץ הפורטוגלי הצעיר הרשים כשכבש 12 שערים ב-31 משחקים. דייגו סימאונה הימר עליו וכמו שצ'ולו יודע לפתח צעירים אנחנו בטוחים שמדובר בעוד פרוייקט מוצלח. דריבליסט בחסד וטכני ברמות. במשחקי האימון זה נראה טוב ובספרד כבר החמיאו. השקעה נהדרת לעתיד.

 


עוד פרויקט של צ'ולו, ז'וטה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי