הכנה ליורו: 0:3 לרוסיה, 0:5 לפולין על פינלנד

רוסיה בדרך לניצחון קליל
רוסיה בדרך לניצחון קליל |

הרוסים טיילו מול ליטא. 1:2 לאוסטריה על אלבניה, 1:1 בין הונגריה לקרואטיה

(גודל טקסט)

ארבעה משחקי הכנה לקראת יורו 2016 יצאו לדרך. במוקד רוסיה גברה על ליטא 0:3 משערים של סמולוב (41), גולובין (61) וגלושאקוב (71). פולין השפילה 0:5 את בפינלנד ללא עזרתו של לבנדובסקי שעלה כמחליף במחצית השנייה ולא היה מעורב בשערים. אוסטריה ניצחה 1:2 את אלבניה והונגריה נפרדה ב-1:1 נגד קרואטיה.

רוסיה – ליטא 0:3

חניכיו של לאוניד סלוצקי השיגו ניצחון קל על ליטא החלשה. למרות ההרכב הניסיוני שכלל את סטניסלאב קריצוק בהופעתו הראשונה במדים הלאומיים ואת פיודור סמולוב כחלוץ בודד, הרוסים שלטו במרכז המגרש והגיעו למספר הזדמנויות כבר בפתיחה. אבל השער המיוחל הגיע רק בדקה ה-41, לאחר שטראסוב הכניס כדור לסמולוב שגלגל לפינה משמונה מטרים.

שוערה הברזילאי של לוקומוטיב מוסקבה, גיליירמה, שהתאזרח לאחרונה ברוסיה קיבל זימון בכורה ונכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה. בכך הפך השוער למתאזרח הראשון בתולדות נבחרת רוסיה. גם אלכסנדר קרז'אקוב, שלא זומן מאז יוני 2015, חזר לסגל ונכנס כמחליף. את השער השני של רוסיה הבקיע אלכסנדר גולובין הצעיר בדקה ה-61. עבור הקשר של צסק''א מוסקבה זהו השער השני במדי הנבחרת בשתי הופעות בלבד. דניס גלושאקוב נגח את השלישי כעבור 10 דקות וקבע את תוצאת המשחק.

הרכב רוסיה: סטניסלאב קריצוק (גיליירמה 46), איגור סמולניקוב, סרגיי איגנשביץ', אלכסיי ברזוצקי (אלכסנדר גולובין 46), דמיטרי קומבארוב, דמיטרי טראסוב , דניס גלושאקוב, אולג איבאנוב (איליה מקסימוב 69), פאבל ממאייב (ארטור יוסופוב 46), אלכסנדר סאמדוב (אלכסיי איונוב 46), פיודור סמולוב (אלכסנדר קרז'אקוב 46).

מהלך המשחק: 

דקה 41

0:1 לרוסיה – סמולוב מקבל כדור נוח מטראסוב ומגלגל לפינה משמונה מטרים.


סמולוב פותח את מסכת השערים  (AFP)

דקה 61

0:2 לרוסיה – גולובין הצעיר כובש את שערו השני בנבחרת בהופעתו שנייה במדים הלאומיים. איונוב פורץ באגף ימין ומגביה לרחבה, קרז'אקוב מנסה, אבל נבלם והכדור מגיע לגולובין שבועט מהאוויר לפינה הרחוקה של הליטאים. 

דקה 71

הרוסים כבר ב-0:3 – גלושאקוב כובש בנגיחה לאחר כדור הקרן של קומבארוב.

 

פולין – פינלנד 0:5 (צפו בתקציר)

הכוכב של נבחרת פולין, רוברט לבנדובסקי, לא נכלל בהרכב ועלה כמחליף רק בדקה ה-63. אבל גם בלעדיו ההתקפה של האדומים-לבנים נראתה מאיימית. גרוסיצקי (18) ווז'ולק (20) וסטרצ'ינסקי (32) כבשו שלושה שערים מרהיבים במחצית הראשונה והוכיחו שגם בלי הכוכב הגדול שלהם יש לנבחרת הפולנית מה למכור. במחצית השנייה ווז'ולק (66) וגרוסיצקי (85) השלימו צמדים והגדילו את רצף הניצחונות של הנבחרת לחמישה. 
 


גרוסיצקי. הבקיע צמד גדול הערב  (AFP)

אוסטריה – אלבניה 1:2

אלבניה, יריבתה של ישראל במוקדמות המונדיאל 2018, יצאה למשחק חוץ מול אוסטריה ב-וינה. כבר בדקה ה-7 מארק יאנקו, מלך השערים של הליגה השוויצרית, העלה את המקומיים ליתרון מוקדם. חלוצה של שטוטגרט, מרטין הארניק, כבש את השני בדקה ה-13. ארמיר לנג'אני הצליח רק לצמק בדקה ה-47.



ארנאוטוביץ' במאבק על הכדור  (AFP)

הונגריה – קרואטיה 1:1

אחת הנבחרות המפתיעות של מוקדמות היורו, הונגריה, אירחה את קרואטיה שמוקדם יותר השבוע גברה על נבחרת ישראל 0:2. מנדז'וקיץ' העלה את הקרואטים ליתרון בדקה ה-29, אבל ההונגרים השוו בדקה ה-79 מרגליו של באלאז' דז'ודז'אק.


מנדז'וקיץ' חוגג את השער של הקרואטים  (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי