הכנה: 1:2 ליובה, בטיס ניצחה את אברטון

שער שני של בנעטיה בהכנה
שער שני של בנעטיה בהכנה |

בנעטיה ורוזטי השלימו מהפך לזכות הגברת הזקנה, הפסד שני ברציפות לטופיז

(גודל טקסט)

לאחר שהחתימה את גונסאלו היגוואין, יובנטוס המשיכה ברצף משחקי ההכנה לעונת 2016/17 ועשתה זאת עם ניצחון 1:2 על קבוצת דרום סין.

זה היה משחק שהיה אמור להיות פשוט בסך הכל עבור חבורתו של מסימיליאנו אלגרי, שנתן שוב את הקרדיט לשחקני הרכש מהדי בנעטיה ומיראלם פיאניץ'.

יובנטוס תקפה והייתה דומיננטית יותר אבל דווקא הסינים הם אלה שעלו ליתרון מוקדם משער של סיו קי צ'אן בדקה ה-21. חמש דקות בלבד הספיק היתרון המפתיע להחזיק ובנעטיה, שכבש גם בניצחון 1:2 על טוטנהאם לפני ארבעה ימים עשה זאת שוב עם דחיקה לרשת המארחים.

במחצית השנייה אלגרי החליף כמעט את כל ההרכב ונתן הזדמנות לשחקנים הצעירים, ואחד מהם גם כבש. לורנצו רוסטי בן ה-21 שבילה בעונה החולפת בהשאלה בצ'זנה מהליגה האיטלקית השנייה, השלים מהפך והעניק ניצחון שני במשחקי ההכנה ליובה.

אברטון – ריאל בטיס 1:1 (4:3 בפנדלים) (צפו בתקציר)

לאחר ההפסד במשחק הראשון בגביע דרזדן, הטופיז קיוו לרשום ניצחון שלישי במשחקי ההכנה. המנג'ר החדש רונאלד קומאן העלה הרכב משני שכלל את רומולו לוקאקו בלבד, אבל זה הספיק לו בשביל לעלות ליתרון בדקה ה-13 לאחר שהבלגי גרם לאייסה מאנדי לדחוק שער עצמי. 

בטיס שתפגוש את ברצלונה החזקה במשחק הפתיחה של הליגה הספרדית, לא התייאשה וחזרה למשחק כעבור עשר דקות בלבד משער של גרמאן פזלה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד והסתיים בשיוויון ב-90 דקות מה שגרר דו קרב פנדלים. שתי הקבוצות הרבו להחמיץ אבל בסופו של דבר הירוקים לבנים מצמצו אחרונים.


לוקאקו. לא הספיק לניצחון (הפייסבוק של אברטון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי