המועמד לאמן את ברזיל: ניימאר מהווה דוגמא רעה

ניימאר. פוסט שהוא התנצל עליו במהרה
ניימאר. פוסט שהוא התנצל עליו במהרה | צילום: Gettyimages

המיועד להחליף את דונגה הגיב לפוסט זועם באינסטגרם, החלוץ כבר התנצל

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל נפרדה אתמול בפעמיים השנייה מדונגה, המאמן ששילם את המחיר על ההדחה המביכה מהקופה אמריקה, והמחליף המיועד הוא טיטי, מאמן קורינתיאנס שעוד לפני שנכנס לתפקיד כבר יצר עימות ראשון עם הכוכב הכי גדול, ניימאר שישחק בריו 2016.

 

החלוץ של ברצלונה שזכה למנוחה ולא זומן לתחרות בארה"ב כתב פוסט נוקב באינסטגרם: "אף אחד לא יודע כמה סבל זה לשחק עם מדי הנבחרת במצב כזה, אבל עם גאווה ואהבה. עכשיו כל מיני מטומטמים ידברו שטויות ויפרשנו מה שהם חושבים. זה הכדורגל, אני ברזילאי ואיתכם שחקני הנבחרת עד המוות", אלא בברזיל לא קיבלו בצורה יפה את הדברים.

 

 

המאמן המיועד טיטי הצהיר: "ניימאר מהווה דוגמא רעה לילדים עם הדברים שאמר". ב-2012 טיטי מתח ביקורת על ניימאר ואמר שהוא מתחזה. כשנשאל מי טוב יותר זיקו או ניימאר אמר: "זיקו היה שחקן מושלם יותר מדייגו מראדונה מכיוון ששיחק עם שתי הרגליים. הוא ידע לשחק בהגנה ובהתקפה. ניימאר יודע לשחק רק בהתקפה. הוא יותר אינדבידואליסט, נייד יותר, אבל אני לא חושב שהוא ברמה של זיקו". 

 

טיטי. ענה לניימאר עוד לפני שמונה (Gettyimages)

 

בינתיים ניימאר חזר לברזיל ומיד בשדה התעופה אמר: "אני מצטער אם מישהו נפגע מהדברים שכתבתי. מיד כשנחתתי הבנתי שזה לא הובן. כתבתי את הדברים באינסטגרם אחרי שהודחנו מהטורניר והייתי מאוד מתוסכל. כאבה לי כל הביקורת נגד שחקני ברזיל, כי אני חלק מהנבחרת גם אם לא שיחקתי. עכשיו אני מתנצל, רוצה להינות בחופשה וחושב כבר על הטורניר האולימפי".

 

בברזיל מצפים להכרזה סופית מי המאמן ויש ויכוח גדול האם לא הגיע הזמן למנות מאמן זר בעל שיעור קומה. שמותיהם של פפ גוארדיולה ואחרים שוב הועלו, אבל הדבר לא ריאלי. בין השמות הנוספים שהועלו בברזיל הם דוריבל גו'ניור וז'ורז'יניו הברזילאים, אך טיטי לפי דיווחים שוחח במשך שלוש שעות עם ראשי ההתאחדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי